با نگاهی بر شناخت بازارهای جهانی؛

سمینار آموزش صادرات مواد معدنی و صنایع معدنی برگزار شد

سمینار آموزش صادرات مواد معدنی و صنایع معدنی برگزار شد

گروه معادن - سیمنار آموزش صادرات مواد معدنی و صنایع معدنی با نگاهی بر شناخت بازارهای جهانی در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی و با تدریس کیوان جعفری طهرانی، رئیس امور بین الملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن برگزار شد.

به گزارش ماین نیوز، سرفصل های مطالب ارایه شده در این سیمنار آموزشی شامل آشنایی با اعتبارات اسنادی و منافع و مضرات آن، شرط رقابت در بازارهای جهانی مواد معدنی؛ راهکار کاهش هزینه در حمل جاده ای و ریلی مواد معدنی؛ راهکار کاهش هزینه در استافینگ و بارگیری مواد معدنی در بنادر، مقایسه دو روش اجاره کشتی TIMECHATER, VOYAGECHARTER تحلیل اقتصادی وضعیت چین در سال 2016؛ روش درست بازاریابی در سال 2016؛ کاهش ریسک جریمه در پروسه صادرات و نمایشگاه های بین المللی و تاثیر آن در توسعه صادرات بوده اند.

کیوان جعفری طهرانی در این سیمنار گفت: سیمنار آموزش صادرات مواد معدنی و صنایع معدنی با نگاهی بر شناخت بازارهای جهانی با بیان این مطلب افزود: 5 رکن اساسی گشایش اعتبار اسنادی شامل خریدار، بانک گشایش کننده اعتبار، بانک مکاتبه کننده، بانک ذی نفع و فروشنده است.

به گفته جعفری طهرانی؛ ایران در پساتحریم قادر خواهد بود به تدریج نقش کشورهای همسایه به ویژه امارات متحده عربی، ترکیه و به تازگی جمهوری آذر بایجان را که به مرکز نمایشگاههای تخصصی در خاورمیانه، شمال آفریقا MENA و جنوب آسیای میانه تبدیل شده اند را کمرنگ کند.

رئیس امور بین الملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن تصریح کرد: از مزایای اعتبار اسنادی می توان به کاهش ریسک خرید و فروش، ایجاد امنیت در بین طرفین معامله، کاهش هزینه های صادرات و واردات، فراهم کردن انجام مبادلات تجاری بین المللی توسط بانک ها و تعهد بانک تنها پرداخت وجه معامله در مقابل دریافت اسناد است نه کالایا خدمات اشاره کرد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا