مدیرعامل خدمات پس‌از فروش مدیران خودرو اعلام کرد

تامین قطعات یدکی ام‌ وی ام 110 جدید/الصاق نوعی لیبل هولوگرام بر روی قطعات

تامین قطعات یدکی ام‌ وی ام 110 جدید/الصاق نوعی لیبل هولوگرام بر روی قطعات

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اعلام کرد، این شرکت در نظر دارد تا علاوه بر هولوگرام چری، نوعی لیبل هولوگرام را به منظور افزایش امنیت خاطر مصرف‌کنندگان بر روی قطعات الصاق کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، "رادین پیمان فر"، با اشاره به اینکه این شرکت دارای بالاترین نرخ تامین قطعات یدکی در ایران است، گفت: تامین بیش از 95 درصد درخواست‌ها و در اختیار داشتن انباری به ارزش 30 میلیون دلار (بیش از 100 میلیارد تومان) و سفارش‌گذاری و برنامه‌ریزی دقیق در این حوزه، همه نشان از عزم این شرکت برای دستیابی به رضایت بیش از پیش مشتریان دارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی فروشگاه مجاز شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، افزود: پروسه جذب افراد ذی‌صلاح در زمینه سرمایه‌گذاری و فروش قطعات یدکی در حال بررسی است و تا پایان سال جاری فروشگاه‌های مجاز این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح "تعیین اصالت قطعات" در برخی از شرکت های تامین کننده قطعات یدکی شرکت های خودروساز، گفت: البته مشتریانی که به فروشگاه‌های مجاز مراجعه می‌کنند، می توانند از اصالت قطعاتی که خریداری می کنند مطمئن باشند اما در فاز بعدی و در صورت مشاهده کارایی سیستم پیامکی تشخیص اصالت قطعات، ممکن است این شرکت نیز در خصوص راه‌اندازی آن اقدام کند.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در ادامه در خصوص تامین قطعات خودروهای تیگو 5 و ام وی ام 110 جدید، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی مناسب انجام شده، قبل از تحویل اولین خودرو، نه تنها قطعات این خودروها تامین شد بلکه دوره‌های آموزشی لازم جهت آشنایی با تعمیرات آن نیز برای نمایندگی‌ها برگزار شد.

وی همچنین با توجه به وجود قطعات تقلبی در بازار، به برنامه این شرکت برای مقابله با این مشکل پرداخت و گفت: هرچند هم اکنون بسیاری از قطعات چری با هولوگرام عرضه می‌شود که مسلما این امر در تشخیص قطعات تقلبی با اصلی کمک موثری می‌نماید اما شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو در نظر دارد تا علاوه بر هولوگرام چری، نوعی لیبل هولوگرام را به منظور افزایش امنیت خاطر مصرف‌کنندگان بر روی قطعات الصاق کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا