کاهش قیمت گاز در آسیا ادامه می یابد

کاهش قیمت گاز در آسیا ادامه می یابد

قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار آسیا در هفته منتهی به ٢٢ ژانویه (جمعه، ٢بهمن ماه) همانند هفته گذشته با کاهش همراه شد و این بار به زیر ٦ دلار برای هر یک میلیون بی تی یو سقوط کرد.

 

قیمت تک محموله گاز طبیعی در بازار شمال شرقی آسیا در هفته منتهی به ٢٢ ژانویه (جمعه، ٢بهمن ماه) نسبت به هفته پیش از آن ٨٠ سنت کاهش یافت و به پنج  دلار و ٦٥ سنت برای هر یک میلیون بی تی یو رسید؛ درطول هفته گذشته، کاهش قیمت سبب شد از ارزش ٦٠ هزار تن محموله هایی که مقصد آنها آسیا بوده است به میزان ٢,٥ میلیون دلار کاسته شود.
با ادامه کاهش قیمت نفت و افزایش عرضه و کاهش تقاضای گاز در منطقه شمال شرق آسیا احتمال می رود قیمتهای تک محموله بیش از این کاهش پیدا کند.
تک محموله گازطبیعی در بازار جنوب غربی اروپا پنج دلار و ٣٠ سنت برای هر یک میلیون بی تی یو معامله شد که نسبت به هفته گذشته ٢٥سنت کاهش را نشان می دهد.
به گزارش اداره امور اوپک و روابط با مجامع انرژی، در بازار NBP انگلستان قیمت هر یک میلیون بی تی یو گاز ٢٦ سنت کاهش یافت و با چهار دلار و ٦٥ سنت معامله شد.
قیمت گاز در بازار هنری هاب آمریکا نیز در هفته مورد بررسی به ٢ دلار و ١٩ سنت برای هر یک میلیون بی تی یو رسید که نسبت به هفته گذشته، ٢٨ سنت کاهش نشان می دهد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا