پایان نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن، سیمان، متالوژی در کیش

پایان نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن، سیمان، متالوژی در کیش

کیش - ایرنا- دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن، سیمان، متالوژی و صنایع وابسته که از ششم بهمن ماه با حضور بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی در کیش برگزار شده بود جمعه شب به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری، سرمایه پذیری، ارائه دستاوردهای سازندگان و تولیدکنندگان معدن، سیمان و متالورژی و صنایع وابسته ، انتقال دانش تکنولوژی نوین، هدایت سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن ،انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها از جمله اهداف این نمایشگاه بود.
در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی درقالب هلدینگ از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، کانادا، استرالیا، روسیه، انگلیس ، افغانستان ، آلمان ، دانمارک ، اسلوونی و آفریقای جنوبی حضور داشتند.
در طول برپایی این رویداد اقتصادی، کارگاه های آموزشی با محوریت فرآوری مواد معدنی، عملیات تمیزکاری سطوح قطعات ریخته گری و صنعت منیزیم برگزار شد .
مدیریت در اقتصاد معدن ، آسیب شناسی ،فرصتهای سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بخش معدن و صنایع معدنی با حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه از نشست ها و پنل های تخصصی این نمایشگاه بود.
وزارت صنعت، معدن و تجارت، خانه معدن ایران ،سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی، سازمان نظام مهندسی ایران، سازمان زمین شناسی، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، انجمن صادر کنندگان و تولید کنندگان سنگ آهن، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، انجمن تولیدکنندگان و وارد کنندگان ماشین آلات سنگین معدنی ،ساختمانی و راهسازی و دیگر انجمن ها و تشکل های صنفی مرتبط از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه بودند.
در پایان این نمایشگاه به شرکت کنندگان لوح یادبودی اهدا شد .
نخستین دوره این نمایشگاه سال گذشته در کیش برگزار شده بود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا