رئیس شورای شهر اصفهان:

با وجود تلاش استاندار اصفهان باز هم حقوق بازنشستگان فولاد معوق شد

با وجود تلاش استاندار اصفهان باز هم حقوق بازنشستگان فولاد معوق شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - رئیس شورای شهر اصفهان گفت: اکنون که در آستانه تصویب بودجه سال ۹۵ هستیم نمایندگان پیش‌بینی لازم برای رفع مشکل مستمری بگیران ذوب‌آهن را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ماین نیوز، رضا امینی شنبه در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از روند پرداخت مستمری بازنشستگاه ذوب آهن اصفهان ابراز داشت: متاسفانه در ماه‌های گذشته شاهد اعتراضات شدید بازنشستگان شرکت ذوب آهن بودیم که به دلیل پرداخت نشدن دو سه ماهه حقوق، تجمعاتی را در شهر داشتند و مراتب عمیق نارضایتی خود را از صندوق بازنشستگی و وزارت رفاه، کار و امور اجتماعی اعلام کردند.

وی ابراز داشت: علی‌رغم تلاش‌های استاندار باز هم حقوق بازنشستگان ذوب آهن که سال‌ها حق بازنشستگی از آنها کسر شده است تا در ایام پیری و آبروداری تضمین معیشت آنها باشد، معوق شده است و بعضی از این افراد وضعیت رقت باری را در زندگی تحمل می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار بازنشسته ذوب آهنی در اصفهان وجود دارد، افزود: روی صحبت من با مسئولان ملی است چرا که مدیریت استان دیگر توان پیگیری را ندارد و از این رو باید در بعد ملی به این امر رسیدگی شود.

وی اظهار داشت: بجاست که نمایندگان مجلس اکنون که در آستانه بررسی و تصویب بودجه سال ۹۵ کشور هستیم پیش‌بینی لازم برای رفع مشکل مستمری بگیران ذوب‌آهن را در دستور کار قرار دهند و اعتبار لازم را برای آنها پیش‌بینی کنند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا