کدام کالا بیشترین واردات را به ایران دارد؟

کدام کالا بیشترین واردات را به ایران دارد؟

بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه برخط گمرک ایران در هفته گذشته، ذرت دامی با ارزش سه میلیارد و 466 میلیون و 180 هزار و 230 دلار در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران از حیث ارزش (دلار)، قرار گرفته است.

بر اساس آمار منتشر شده از سامانه برخط گمرک ایران، در روز پنجشنبه یکم بهمن ماه، کالای «قطعات منفصله جهت تولیداتومبیل سواری»، با ارزش 547 میلیون و 991 هزار و 934 دلار، از حیث ارزش (دلار)، در صدر لیست کالاهای وارداتی به ایران قرار دارد.

 

همچنین در روز شنبه، سوم بهمن ماه، ذرت دامی با ارزش یک میلیارد و 151 میلیون و 851 هزار و 561 در صدر لیست واردات ایران در ارزش کالا (دلار)، قرار گرفته است.

 

در روز یکشنبه، ‌چهارم دی ماه نیز ذرت دامی در صدر لیست واردات کالا به ایران قرار گرفته بود. در این روز یک میلیارد و 155 میلیون و 716 هزار و 57 دلار، ذرت دامی به ایران وارد شده است.

 

همچنین در روز دوشنبه پنجم دی ماه، کالای «دانه به جز گندم دامی»، با ارزش 700 میلیون و 794 هزار و 35 دلار در صدر لیست کالاهای وارداتی از حیث ارزش (دلار)، قرار گرفته است.

 

همچنین در روز سه شنبه ششم بهمن ماه، ذرت دامی جایگاه خود را در صدر لیست واردات کالا به ایران حفظ کرده است. روز سه شنبه از این کالا به ارزش یک میلیارد و 158 میلیون و 612 هزار و 612 دلار، به ایران وارد شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا