حضور وزیرخارجه در جلسه علنی امروز مجلس

ظریف: برجام را به‌نفع مردم اجرا می‌کنیم

ظریف: برجام را به‌نفع مردم اجرا می‌کنیم

وزیر امور خارجه ضمن تشکر از نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور درباره اجرای برجام گفت: برجام را طوری اجرا می‌کنیم که به‌نفع دوستداران و طرفداران ایران باشد.

 محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام شهادت حضرت عباس و امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) گفت: با توجه به اینکه اولین فرصتی است که بنده بعد از تصمیم‌گیری مجلس و نامه مقام معظم رهبری به محضر شما نمایندگان حضور می‌یابم، از این فرصت استفاده می‌کنم و از مقام معظم رهبری برای نامه راهگشا و دستورالعمل‌هایی که حتماً نصب العین ما در دولت و دستگاه‌های اجرایی بوده، سپاسگزاری می‌کنم.

وی با بیان "رهبر انقلاب مانند همیشه رهنمودهای‌شان چراغ راه ما بوده و خواهد بود" افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس و نیز سایر دوستان، برادران و خواهران برای کمکی که به فهم بهتر تمامی مفاد برجام کرده‌اند نیز سپاسگزاری می‌کنم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وزیر امور خارجه تصریح کرد: از این پس همه ما در یک جبهه و گروه تلاش مستمر و مداومی خواهیم داشت که در اجرای رهنمودها و نظرات مقام معظم رهبری به بهترین نحو برجام را به‌شکلی اجرا کنیم که بیشترین منافع نصیب این مردم، مقاومت اسلامی و دوستداران و طرفداران جمهوری اسلامی ایران شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا