افزایش 20 هزار تومانی قیمت سکه

پیش‌بینی رییس اتحادیه از آینده طلا

پیش‌بینی رییس اتحادیه از آینده طلا

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه پیش بینی می شود در هفته آتی بازار طلا وند با ثباتی داشته باشد، گفت: افزایش قیمت جهانی طلا قیمت سکه را 20 هزار تومان افزایش داد.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین درباره وضعیت بازار طلا اظهار کرد: در ابتدای هفته جاری قیمت هر اونس طلا در بازار جهانی 1089 دلار بوده که با توجه به کاهش ارزش دلار و قیمت نفت و همچنین ارزش سهام تقاضا برای طلا افزایش یافته و قیمت طلا به 1120 دلار رسیده است.
وی در ادامه با بیان اینکه به طور متوسط قیمت هر اونس طلا 31 دلار افزایش یافته است، تصریح کرد: افزایش قیمت طلا در بازار جهانی قیمت سکه را از 936 هزارتومان به 956 هزار تومان افزایش داده است.
رییس اتحادیه طلا و جواهر افزایش جزیی نرخ دلار را در افزایش قیمت سکه موثر دانست و گفت: در شرایطی که تحولات سیاسی اقتصادی منطقه رو به آرامی می رود و ارزش سهام و شاخص های اقتصادی نسبت به ماه گذشته ثبات نسبی پیدا کرده به نظر می رسد قیمت طلا و ارز در هفته آینده روند با ثبات داشته باشد.
کشتی آرای در پایان نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم را 955 هزار تومان، طرح جدید 956 هزار تومان، نیم سکه 478 هزار تومان، ربع سکه 260 هزار تومان، سکه یک گرمی 171 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار را 97 هزار و 500 تومان اعلام کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا