برنامه سیتروئن برای حضور روحانی در فرانسه

برنامه سیتروئن برای حضور روحانی در فرانسه

اقتصاد > صنعت - ایرنا به نقل از رویترز نوشت: شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه یک روز قبل از سفر «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاریس، برای ورود به بازار خودروی ایران جلسه فوق العاده برگزار می کند.

خبرگزاری رویترز در مطلبی از پاریس به نقل از یک مقام نزدیک به شرکت «پژو-سیتروئن» اعلام کرد که هیات مدیره این شرکت قرار است یک روز قبل از سفر رئیس جمهوری ایران به فرانسه، جلسه فوق العاده ای تشکیل دهد تا بتوانند فرصت های ورود به بازار خودرو به ایران را بعد از برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) و لغو تحریم های اقتصادی علیه ایران، بررسی کنند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری ایران که اکنون در ایتالیا بسر می برد، صبح چهارشنبه در راس یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی وارد فرانسه می شود تا در این سفر دو روزه با مقامات و صاحبان صنایع این کشور راه های گسترش روابط و همکاری های اقتصادی را بررسی و قراردادهایی را با طرف های فرانسوی امضاء کنند.
براساس این گزارش، گروه خودروسازی پژو به عنوان بزرگترین شرکت خودرو سازی اروپا قرار است فردا، پیش از امضای چند قرارداد اقتصادی و تجاری میان طرف های فرانسوی با همتایان ایرانی خود در کاخ ریاست جمهوری الیزه پاریس، جلسه فوق العاده تشکیل دهد.

گزارش رویترز حاکی است، مقامات پژو تاکنون هیچ اظهار نظری در این خصوص انجام ندادند اما مشغول فعالیت های خود هستند تا درصورت نتیجه بخش بودن مذاکرات فردا و پس فردا با هیات ایرانی، آن را اعلام عمومی کنند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا