امروز در تالار پتروشیمی بورس کالا رقم خورد؛

پایان عطش خرید پلی استایرن تبریز

پایان عطش خرید پلی استایرن تبریز

پلی استایرن های پتروشیمی تبریز امروز پس از مدت ها که با رقابت از سوی خریداران مورد معامله قرار می گرفت، با تقاضایی پایین تر از حجم عرضه روبه رو شد و به این ترتیب عرضه ۱۵۰۰ تنی پلی استایرن مقاوم این شرکت، یک هزار تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴ هزار و ۵۶ تن معامله شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، معاملات محصولات پلیمری امروز پس از اعلام قیمت های پایه و افت اکثر آنها با رقابت برای برخی از گریدهای محصولات آف، پلی اتیلن های سبک بندرامام و پی وی سی ها پی گرفته شد.

به این ترتیب امروز تعداد زیادی از آف گریدهای مارون با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند. پلی اتیلن سنگین فیلم OFF - EX۵ درجه یک و دو و پلی اتیلن سنگین لوله OFF - CRP۱۰۰N درجه یک و دو مارون جز کالاهای مورد توجه بازار امروز بودند.

در همین حال پلی اتیلن سبک فیلم ۲۰۰۴TC۳۷ پتروشیمی لاله نیز که پس از مدت ها عرضه شد، با استقبال خوب خریداران مواجه شد و به این ترتیب عرضه ۱۱۰ تنی آن ۲۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۱۶ تومان بود و میانگین قیمت خرید این کالا نیز ۳ هزار و ۷۶۶ تومان رقم خورد.

در همین حال پلی اتیلن های سبک فیلم بندر امام مورد توجه خریداران قرار داشتند، به طوری که عرضه یک هزارتنی پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰ به میزان ۳ هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۱۶ تومان بود و خریداران میانگین قیمت ۳ هزار و ۸۶۸ تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

در این روز پی وی سی بندرامام و غدیر نیزبا رقابت از سوی معامله گران رو به رو شدند، به طوری که عرضه ۱۵۰۰ تنی گرید ۶۵ غدیر ۲ هزار و ۶۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۱۶۰ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن ۲ هزار و ۱۷۵ تومان رقم خورد.

همچنین پی وی سی ۶۵ اروند هم بیش از عرضه تقاضا داشت، عرضه ۱۹۸۰ تنی آن ۲ هزار و ۴۴۲ تن تقاضا داشت،قیمت پایه آن ۲ هزار و ۱۶۰ تومان و نرخ ثبت شده برای خرید این کالا ۲ هزار و ۱۷۵ تومان بود.

در همین حال امروز پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵ بندرامام، پلی اتیلن سنگین اکستروژن و پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ امیرکبیر، برخی از گریدهای پلی اتیلن های ترفتالات نساجی تندگویان، پلی پروپیلن های جم و شازند وارد سیستم مچینگ شده و با استقبال اندک معامله گران روبه رو شدند.

پلی استایرن های تبریز نیز امروز کمتر از حجم عرضه، تقاضا داشتند و به این ترتیب پس از مدت ها با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند. عرضه ۱۵۰۰ تنی پلی استایرن مقاوم یک هزارتن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۴ هزار و ۵۶ تن معامله شد.

پلی استایرن معمولی هم ۱۵۰۰ تن تقاضا و ۸۰۰ تن عرضه داشت و با قیمت پایه ۴ هزار و ۱۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا