معامله ۱۰۰ هزار تن انواع کالا در روز یکشنبه

معامله ۱۰۰ هزار تن انواع کالا در روز یکشنبه

روز یکشنبه ۴ بهمن ماه، در مجموع، بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع کالا، با ارزش نزدیک به یک هزار میلیارد ریال در تالارهای مختلف بورس کالای ایران معامله شد.

به گزارش از روابط عمومی شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی ۱۱ هزار و ۶۰ تن لوب کات، ۲۳۴۸ تن انواع مواد پتروشیمی و ۲۵۰۰ تن گوگرد به همراه ۷۴ هزار تن وکیوم باتوم شرکت های پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران و پالایش نفت تبریز دادوستد شد.

در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۵۰۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت ۱۵۴ هزار و ۳۰۱ ریال معامله شد. این شرکت همچنین، ۱۱۲۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۶۲ هزار و ۱۹ ریال به فروش رساند؛ از دیگر محصولات معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به پنج هزار تن انواع مس کم عیار و  ۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان، به قیمت ۱۶۲ هزار و ۵۶۹ ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی مورد معامله قرار گرفت.

در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۷۶۲ تن ذرت خوزستان، موجودی انبارهای دانه طلایی، بنوت، سیبلی ۱و۲، شاداب دانه، توسعه کشت شوش و وحدت در قالب گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی داد و ستد شد؛ ارزش این معاملات بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا