تاجران ایرانی امروز را در رم چگونه گذراندند؟ گزارش تصویری رئیس اتاق ایران را ببینید

تاجران ایرانی امروز را در رم چگونه گذراندند؟ گزارش تصویری رئیس اتاق ایران را ببینید

اقتصاد > بازرگانی - گزارش های پی در پی رئیس اتاق ایران از سفر هیأت ایرانی به ایتالیا با استقبال فراوانی روبرو شده است. در تازه ترین گزازش جلال پور توضیحاتی درباره روز اول سفر به رم داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن جلال پور عزم خود را جزم کرده است تا گزارش های کاملی از سفرهای خارجی هیأت های تجاری ارائه دهد و انصافا هم این کار را با پیگیری فراوان تقریبا به صورت لحظه به لحظه انجام می دهد.

عکسی که او از هواپیمای حامل هیأت صد نفره تاجران و فعالان اقتصادی منتشر کرده بود و در آن ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی در حال استراحت دیده می شود، امروز بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت و به دفعات بازنشر شد.

گزارش رئیس اتاق ایران را از جلسات و مذاکرات امروز هیأت ایرانی در رم ببینید:

هدف هیأت ایرانی در سفر اروپایی، بازسازی چهره ایران نزد افکار عمومی جهانیان است. این ادامه راهی است که دولتمردان ما از رئیس جمهور روحانی تا دکتر ظریف و دکتر نهاوندیان در صحنه سیاسی از ژنو تا وین تا داووس دنبال کرده اند. اولین سفر اروپایی ریاست جمهوری ایران به اروپا ، نقش موثری در این راستا دارد.هیات اقتصادی نیز به عنوان نیمی از هیات کشورمان، باید در این مهم نقش آفرینی جدی کند. این مهم است که طرف اروپایی چهره ای حرفه ای، روزآمد، جدی و قابل اعتماد از جامعه فعالان اقتصادی ایران مشاهده کند.

 

نشست با مدیران ساچه

 

محل برگزاری نشست با مدیران ساچه شبیه معماری سنتی ایران بود

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا