10 اپلیکیشن برای راحت‌تر کردن زندگی

10 اپلیکیشن برای راحت‌تر کردن زندگی

در سال2015 پیشرفت‌های بزرگی در دنیای اپلیکیشن‌ها صورت گرفت. آنها از یک ضمیمه «جالب» برای اسمارت‌فون‌ها به راهی کاربردی، ضروری و حتی انقلابی در تجارت و دیگر زمینه‌ها بدل شده‌اند.

 به گفته اپل، در آغاز سال2015 حدود 1.4میلیون اپلیکیشن برای دانلود در دسترس کاربران قرار داشت و تعداد کل دانلودها از 100میلیارد دانلود عبور کرد. علاوه بر این، تا ماه مه سال2015 حدود 40هزار اپلیکیشن جدید ثبت شدند تا منتشر شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تعادل ، با افزایش قابل توجه در توسعه و استفاده از نرم‌افزارها، وقت صرف کردن برای پیدا کردن بهترین‌های‌ آنها تقریبا غیرممکن شده است. اینها 10اپلیکیشن کاربردی تجاری هستند که نه تنها به شما اجازه می‌دهند سازمان‌دهی‌شده‌تر کارهای‌تان را انجام دهید، بلکه حتی می‌توانند نحوه عملکرد تجاری شما را هم تغییر دهند و در وقت و پول صرفه‌جویی کنند.

Expensify: این اپلیکیشن یک خط رابط فراهم می‌کند که استفاده کردن از آن آسان است و به شما اجازه می‌دهد رسیدهای‌تان را به صورت اتوماتیک، اسکن و بخش‌بندی کنید.

Trello: این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد پروژه‌های بازتان را بالا نگه دارید، بدون اینکه مجبور باشید بین چند صفحه مختلف حرکت کنید. شما حتی می‌توانید با افراد دیگری که روی همان پروژه کار می‌کنند ارتباط برقرار کنید و به کارهای‌تان سر و سامان بدهید.

GoToMeeting: این اپلیکیشن در سال2016 آپدیت شده و ملاقات‌های آنلاین را بسیار موثرتر می‌کند. سرعتش بالاست، قابل اطمینان است و استفاده از آن بسیار راحت است که باعث می‌شود این اپلیکیشن، جای خیلی خوبی برای برگزاری ملاقات‌ها و کنفرانس‌های آنلاین باشد.

Wordswag: یک طرح گرافیکی کوچک و زیبا لازم دارید تا آن را آنلاین پست کنید؟ با این اپلیکیشن می‌توانید هر عکسی بگیرید، یک فونت جالب رویش بگذارید و نتیجه‌اش می‌شود عکسی که حرفه‌یی به نظر می‌رسد و می‌توانید آن را روی تمام سایت‌های رسانه اجتماعی‌تان قرار دهید.

Office Mobie: مجموعه نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس کاربران بسیاری در دنیا دارند. حالا شما می‌توانید روی تلفن‌تان هم به آنها دسترسی داشته باشید. مایکروسافت نسخه موبایل آفیس را هم منتشر کرد که به این ترتیب می‌توانید هرجای دنیا که هستید، متن‌های‌تان را تدوین کنید.

IFTTT: این اپلیکیشن آنقدر که استحقاقش را دارد مورد توجه قرار نگرفت. کاربرد آن این است که به شما اجازه می‌دهد «دستور‌العمل»هایی خلق کنید که هر وقت می‌خواهید به شما خبر می‌دهند. به‌طور مثال، می‌خواهید هر بار که تیم مورد علاقه‌تان برنده شد یک ایمیل دریافت کنید؟ می‌توانید دستور‌العملش را درست کنید.

Asana: این اپلیکیشن مدیریت گروهی به شما اجازه می‌دهد به راحتی با هر یک از کارمندان‌تان که می‌خواهید ارتباط برقرار کنید و هیچ نیازی هم به ای‌میل زدن نیست. شما می‌توانید ماموریت تعیین کنید، حساب کارهای روزانه را داشته باشید، پروژه‌های‌تان را آپدیت کنید و با تیم‌تان بحث‌های گروهی داشته باشید. تمام این کارها با فشار دادن چند دکمه عملی است.

RescueTime: شاید خیلی‌ها بیش از حد در رسانه‌های اجتماعی وقت می‌گذرانند و خودشان هم این را می‌دانند و احساس گناه می‌کنند، اما مقاومت کردن در مقابل آنها می‌تواند سخت باشد. در این اپلیکیشن شما می‌توانید برای خود چند هدف تعیین کنید که می‌خواهید چقدر وقت در رسانه اجتماعی بگذرانید و حتی اگر دارید روی بعضی از آنها وقت خیلی زیادی صرف می‌کنید، می‌توانید آنها را بلوک کنید.

TripIt: سفر کردن به مفهومی که قبلا در ذهن داشتیم، برای همیشه تغییر کرده است. خیلی‌ها مجبورند ای‌میل‌های مختلف را نگاه کنند تا ببینند چه پروازی گرفتند و در کدام هتل اقامت دارند. اما این اپلیکیشن تمام این کارها را کنار هم می‌آورد و به شما اجازه می‌دهد به آسانی به هر چیز که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. علاوه بر این با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید مسیرهای حرکت و سفر خود را با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید، وقتی پرواز بهتری در دسترس هست خبردار شوید و حتی می‌توانید بهترین صندلی را هم در هواپیما برای خود رزرو کنید.

Square: این یکی از آسان‌ترین سیستم‌های پرداخت پول است که تقریبا هیچ گونه وسیله و ابزار خاصی نمی‌خواهد، می‌توان به راحتی از روی تلفن به آن دسترسی پیدا کرد و تمام بخش‌هایش هم آنلاین است. با استفاده از این اپلیکیشن، شما می‌توانید رسیدهای تجاری‌تان را از طریق ای‌میل و پیامک ارسال کنید و به مشتریان خود اجازه دهید روی کارهای‌تان نظر بدهند. بهای استفاده از آن هم بسیار منطقی و معقولانه است. علاوه بر این، رییس‌ها می‌توانند این اپلیکیشن را به عنوان یک وسیله خوب به آن دسته از کارمندان‌شان بدهند که مشغول بستن قراردادها خارج از دفتر کار هستند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا