رئیس سازمان هواپیمایی:

استخدام‌ها در صنعت‌هوانوردی باید تغییر کند

استخدام‌ها در صنعت‌هوانوردی باید تغییر کند

نخستین همایش مشترک دو روزه مدیران ایمنی صنعت هوانوردی به منظور بررسی راهکارهای حفظ و افزایش ضریب ایمنی این صنعت از امروز به میزبانی کیش برگزار شد .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، نخستین همایش مشترک مدیران ایمنی صنعت هوانوردی با حضور علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی، علی‌اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه‌آزاد کیش، رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور و محمد شهبازی مدیرکل ایمنی و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی و جمعی از مدیران و معاونان این صنعت در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

علی عابدزاده در این همایش با اشاره به اجرای برجام و پایان تحریم‌ها علیه ایران گفت: پیروزی به دست آمده در عرصه دیپلماسی کشور مدیون تلاش‌ها و ایثارگری‌های مردم است و باید از دستاندرکاران صنعت هوانوردی که در دوران تحریم مقاومت کردند قدردانی کنیم .این صنعت 30 سال است در تحریم بسر می‌برد. با این پیروزی این صنعت بیش از دیگران شهد شیرین پیروزی را می‌چشد.

وی ادامه داد: داشتن عشق موضوعی انکار ناپذیر برای کار کردن در عرصه ایمنی صنعت هوانوردی است. اولین هدف ایمنی عشق و تعهد خلبان است که باید مسافران را به سرانجام برساند. در صنعت ایمنی هوانوردی باید عشق به کار داشته باشیم، بدون عشق انجام کارها بیهوده است .

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه مجریان حمل و نقل جهانی سه عامل رضایت‌مندی، ایمنی و اقتصاد را مورد توجه قرار می‌دهند که ایمنی در صدر آنها قرار دارد، متذکر شد: باید محیط‌های کاری سرشار از عشق به انسان‌ها باشد تا بتوان در این عرصه به موفقیت دست یافت . باید تعاریف ثابت در صنعت هوانوردی به ویژه در بحث ایمنی شکسته شود. این صنعت زنده و پویا است.

وی همچنین با بیان اینکه باید مدل‌های کاری در این صنعت از جمله بحث استخدام‌ها تغییر کند، گفت: دنیا تعاریف ثابت را کنار گذاشته و ما نیز باید تحولات و تغییرات را بپذیریم . 30 سال است نرخ بلیت و سوخت هواپیما براساس عواملی محدود محاسبه می‌شود و ما هرگز نگفته‌ایم چند عامل در تعیین این نرخ‌ها اثرگذار هستند .

رئیس سازمان هواپیمایی همچنین خاطرنشان کرد: باید آمار 10 ساله گذشته و اتفاق‌های رخ داده در عرصه صنعت هوانوردی در جهان و منطقه را بررسی کنیم. دنیا سطح بهره‌برداری از این صنعت را به حداکثر رسانده و ما باید تلاش کنیم حداکثر بهره‌برداری را از آنچه که موجود است همچون هواپیماها، ترمینال‌های فرودگاهی را داشته باشیم در این صورت به توسعه و ایمنی می‌رسیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا