توقف پروازهای یک ایرلاین در فرودگاه اصفهان

توقف پروازهای یک ایرلاین در فرودگاه اصفهان

فرودگاه اصفهان پروازهای یک ایرلاین را به دلیل عدم پرداخت بدهی در این فرودگاه متوقف کرد.

بدهی ایرلاین‌ها به فرودگاه‌ها هنوز هم به عنوان یکی از موارد چالش زا میان این دومجموعه به شمار می‌رود و مشکلاتی را بر سر راه هر دو این مجموعه‌های صنعت حمل و نقل به وجود آورده است به طوری که در تازه ترین اقدام در فرودگاه اصفهان، اجازه پرواز به یکی از ایرلاین‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، براین اساس، این پرواز که قرار بود ۴ ساعت قبل فرودگاه اصفهان را به مقصد دیگری ترک کند، هنوز اجازه پرواز نیافته است و مسافران در فرودگاه سرگردان هستند.

این در حالی است که مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها بارها تاکید کرده است که نباید حقوق مسافران پایمال شود و از هیچ پروازی به دلیل بدهی جلوگیری نمی‌شود اما به نظر می‌رسد که در برخی از فرودگاه‌ها به این موضوع توجهی نشده و حقوق قانونی مسافران تحت الشعاع این کشمکش‌ها قرار می‌گیرد.

این پرواز که قرار بود مسافران را از اصفهان به عسلویه و  سپس به شیراز ببرد با ۴ ساعت تاخیر روبرو شده که به طور حتم تمامی پروازهای بعدی را تحت تاثیر قرار داده و سایر مسافران را در دیگر فرودگاه‌ها سرگردان می‌کند.

در واقع امروز این هواپیما از تهران به اصفهان، اصفهان به عسلویه، عسلویه به شیراز، شیراز به تهران پرواز داشته که هم اکنون تمامی این پروازها تحت تاثیر این اقدام در فرودگاه اصفهان قرار گرفته و مسافران در فرودگاه ها به انتظار انجام پروازهایشان هستند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا