پیش‌بینی بازار مسکن از آغاز برجام تا پایان امسال

پیش‌بینی بازار مسکن از آغاز برجام تا پایان امسال
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: اجرای برجام می‌تواند سرعت خروج از رکود بازار مسکن را افزایش دهد و ما خیز خروج از رکود را با سرعت بیشتر طی می‌کنیم.

حسام عقبایی در رابطه با وضعیت بازار مسکن در دی‌ماه گفت: در دی‌ماه نسبت به آبان و آذر ماه شاهد مقداری افزایش حجم معاملات بودیم، که این افزایش بین هشت تا 10 درصد نسبت به آبان و آذر بوده است و امید داریم که این روند افزایشی تا پایان سال ادامه پیدا کند.

به گزارش استیل ایران به نقل از قتصادنیوز, رئیس اتحادیه مشاوران املاک در رابطه با وضعیت بازار مسکن بعد از اجرای برجام نیز گفت: مطمئناً بعد از اجرای برجام با یک رونق اقتصادی مواجه خواهیم بود و اجرایی شدن برجام برای بازار مسکن هم بی‌تاثیر نخواهد بود و می‌تواند سرعت خروج از رکود بازار مسکن را نیز افزایش دهد و ما خیز خروج از رکود را با سرعت بیشتر طی می‌کنیم.


عقبایی در رابطه با وضعیت بازار مسکن تا پایان سال گفت: بنابراین تا قبل از سال جدید یعنی تا پایان سال ما تقریباً با ثبات قیمت‌ها مواجه خواهیم بود و اتفاق خاصی تا پایان امسال در حوزه خرید و فروش به ویژه قیمت‌ها رخ نخواهد داد، اما امکان اینکه حجم معاملات مسکن افزایش پیدا کند وجود دارد.


بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا