صادرات «الکل» و واردات خوراک دام

صادرات «الکل» و واردات خوراک دام

«گاز طبیعی مایع‌شده»، «مواد شروع‌کننده و مواد تسریع‌کننده واکنش شیمیایی» و «متانول (الکل متیلیک)» سه قلم عمده صادراتی ایران و «وسایل نقلیه موتوری»، «ذرت دامی» و «کنجاله» سه قلم عمده وارداتی ایران در روز 28 دی ماه 94 هستند.

کشورهای کره، امارات متحده عربی، عراق، چین، هند، افغانستان، پاکستان، مصر، ایتالیا و ترکیه به ترتیب 10 کشور عمده مقصد صادرات ایران در روز 28 دی 94 هستند. در همین روز کشورهای چین، کره، امارات متحده عربی، ترکیه، هند، برزیل، آلمان، ایتالیا، آرژانتین و هلند نیز به ترتیب 10 کشور عمده مبدأ واردات ایران هستند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از اقتصاد، بر اساس جزئیات تجارت روزانه ایران که در سامانه اطلاعاتی گمرک منتشر شده است، «گاز طبیعی مایع‌شده در ظروف یک هزار سانتی‌متر مکعب و بیشتر»، «مواد شروع‌کننده و مواد تسریع‌کننده واکنش شیمیایی و فرآورده‌های کاتالیست غیرمذکور و غیرمشمول در شماره دیگر» و «متانول (الکل متیلیک)» به ترتیب سه قلم عمده صادراتی ایران در روز 28 دی ماه 94 هستند.

همچنین «سایر وسایل نقلیه موتوری با حجم سیلندر 1500 سی سی تا 2000 سی سی به‌جز آمبولانس و هیبریدی»، «ذرت دامی» و «کنجاله و سایر آخال‌های جامد، حتی خردشده یا به هم فشرده به شکل حبه یا گلوله که از استخراج روغن سویا به دست می‌آید» به ترتیب سه قلم عمده وارداتی ایران در روز 28 دی ماه 94 هستند.

شکل‌های زیر را بر اساس جزئیات واردات روزانه ایران در روز 28 دی ماه 94 منتشر کرده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا