برنامه‌ تولیدکنندگان برتر برای پسابرجام

برنامه‌ تولیدکنندگان برتر برای پسابرجام

تولیدکنندگان برتر با توجه به اعلام اجرایی شدن برجام، برای حضور در بازارهای هدف جهانی آماده می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نسترن یاورپور در همایش‌های سالانه صنعت کشور و یازدهمین جشنواره قهرمانان صنعت ایران گفت: در هر مقطع زمانی رشد اقتصاد و یا رکود اقتصادی، برنامه‌ریزی برای فرصت‌ها و تهدیدها است، این در حالی است برخی اوقات از تحریم به عنوان دوران طلایی اقتصاد ایران یاد شده و از آن به عنوان فرصت تعبیر می‌شد، در حالی که واقعیت این است که تمامی فعالان صنعت و تجارت ایران در دهه اخیر، روزهای بسیار سنگینی را گذراندند و بسیاری از آنها، حذف شدند و بسیاری دیگر ضرر کردند، اما از امروز که برجام اجرایی شده است، وقت رشد در این دوران طلایی هم آغاز شده است.

عضو هیات مدیره شرکت قهرمان چای کشور افزود: شرایط قبل از برجام باعث بروز خلاقیت‌ها شد و جنبه‌های کشف نشده‌ای از توانایی‌های نسل جوان کشور بروز پیدا خواهد کرد، البته در دوران قبل از برجام برنامه‌ریزی ارائه خدمات به مردم کشور نیز صورت گرفته و اکنون پس از برجام، بازار کشورهای دیگر منطقه هدف قرار داده شده است تا بتوان به اقتصاد بدون اتکا به نفت، کمک کرد، در این میان نگاه این چنینی است که باعث رشد و اعتلای اقتصادی کشور می‌شود.

وی، رمز موفقیت شرکت متبوعش را توجه به نیروی انسانی عنوان و تصریح کرد:شناسایی فرآیندها و برنامه‌ریزی جهت رسیدن به اهداف و از همه مهمتر استفاده از نیروی انسانی متخصص در جایگاه درست سازمانی، در کنار عرضه محصولی با کیفیت که سطح پوشش بیشتری در بین مصرف‌کنندگان دارد، رمز موفقت است و هم اکنون شاهد مطرح شدن برند گوزل در بین مردم هستیم.

یاورپور ادامه داد: قهرمانی ایجاد اعتماد در بین مردم و اعتقاد به خدمت به مردم، قهرمانی ایجاد بازار کار برای نسل جدید از جمله افتخارات ما است و البته هنوز برای رسیدن به قهرمانی گامهای زیادی را باید برداریم، اما به هرحال مجموعه ما توانسته با برنامه‌ریزی دقیق و ۱۵ ساله از سال ۹۲ شروع کرده و در ۵ سال اول بازار ایران و در ۵سال دوم منطقه خاورمیانه و ۵ سال سوم برندینگ جهانی با ۱۰ گروه کالایی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: طی دو سال گذشته به واسطه محدودیت قیمت‌گذاری که اعمال می‌شد، شرکت‌ها به ناچار جهت حفظ خود در بازار سطح کیفی محصولات را تغییر دادند و ما در محصول چای کیفیت را  به عنوان مبنای رشد و پیشرفت شناسایی کردیم و بسیاری از هزینه‌های تبلیغاتی و هدایایی که می‌توانستیم به مصرف‌کننده ارائه نمائیم با ارایه محصول گران‌تر و با کیفیت‌تر؛ اما با همان قیمت‌های همکاران عرضه نمودیم که طی دوره کوتاه شاهد این جهش شدیم.

یاورپور گفت: واقعیت این است که مردم ایران مردمی با فهم و درک بالایی هستند و اکر به غیر از این اتفاقی می افتاد شاید ما می گفتیم جهش غیرطبیعی بود؛جنس مردم ایران که اصیل، شایسته و سطح زندگی بالایی را طلب می‌کنند را ما شناسایی کرده بودیم و استراتژی کیفیت را برگزیدیم.

وی تصریح کرد: اگر به بررسی ورود و حذف برندها توجه کنید، چندین عامل را می‌توان به عنوان شاخص عنوان کرد که عدم وجود استراتژی شرکت‌ها، عدم شناخت از بازار، عدم وجود آگاهی و مشاوران خوب تبلیغاتی را می‌توان نام برد؛ چرا که اقتصاد ایران برای همه آزاد و با حمایت کامل نهادها است و بازار چای هر لحظه بر سایز آن افزوده می‌شود.

یاورپور خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که بسیار مهم می باشد این است ما چای بدون رنگ افزوده را به مردم ارائه داده و در ضمن هیچگونه اسانس شیمیائی به محصولمان اضافه نکرده‌ایم و جالب است که بدانید چای گوزل از زمان دستچین نمودن محصول در مزارع تا بسته بندی بین ۶۰ الی ۹۰ روز زمان می برد که باعث تازگی محصول و ایجاد حال خوش در مصرف کننده می گردد، ما معجزه ای نمی کنیم فقط مواردی که گفته شد به دقت رعایت می کنیم و این باعث تمایز محصول ما نسبت به رقبا است.

وی، چشم‌انداز آینده این برند را مطلوب عنوان کرد و گفت: در حال اجرای برنامه‌ای هستیم که طی ۲ سال آینده حدود ۵ هزار نفر اشتغال‌زایی با فعال نمودن واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه فعال داشته باشیم که اینک ۲۰درصد آن محقق شده است که این استراتژی با ورود ۱۰ گروه کالایی به بازار انجام خواهد شد. که شامل انواع تن ماهی، رب و کنسروجات، برنج، زعفران ایرانی بوده، ضمن اینکه شرکت ما در سال ۲۰۱۵ در آسیا و افریقای شمالی جزء پرجهش‌ترین برندها در محدوده فعالیت ایران، آذربایجان، گرجستان و اکراین انتخاب و معرفی گردیده است.

گفتنی است، شرکت تولیدی بازرگـانی بین المللـی نیلساکام (چای گوزل) از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید محصـولات غذائی آغاز به فعالیت نموده است. این شرکت در طول دو دهه فعالیت با استفاده از ماشین آلات و تجهیزات نوین، مواد اولیه با کیفیت و نیروی انسانی متخصص و از طریق دفاتر نمایندگی در کشورهای روسیه، اوکراین، ترکیه و آذربایجان بر صادرات محصولات متمرکز است. گوزل نامی آذری است به معنی زیبا و خوب که این دو تعریف تعریفی کیفی است ضمن در برداشتن بار معنائی فوق تعریفی از حال خوش را نیز شامل می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا