رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

ارجاع پرونده واحدهای تولیدی مازندران به شعبه حل اختلاف کم شود

ارجاع پرونده واحدهای تولیدی مازندران به شعبه حل اختلاف کم شود

ساری - رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: پرونده‌های وارده واحدهای تولیدی به شعبات حل و اختلاف تأمین اجتماعی باید کاسته شود.

عبدالله مهاجر ظهر شنبه در جلسه کمیته شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی درزمینهٔ بررسی موضوعات حسابرسی تأمین اجتماعی، بابیان اینکه شرکت‌های زیادی درزمینهٔ دارایی و بیمه مشکلات دارند گفت: آموزش کارشناسان بیمه و دارایی امری لازم است و باید به این موردتوجه شود.

مهاجر با اظهار اینکه باید بپذیریم، قوانینی در بخش تأمین اجتماعی وجود دارد که باید اصلاح و بررسی شود گفت: دولت باید به وعده‌ها و حرف‌ها عمل کند تا مشکلات فراروی تولیدکنندگان برطرف شود.

وی حمایت از سرمایه‌گذاران را امری لازم برشمرد و گفت: اگر حمایت صورت نگیرد، سرمایه‌گذاران راغب به سرمایه‌گذاری نخواهد شود و بخش‌های مختلف باید درزمینهٔ رفع مشکلات همکاری کنند.

مهاجر با عنوان اینکه مشکلاتی درزمینهٔ شورای حل و اختلاف واحدهای تولیدی وجود دارد، گفت: در این زمینه نیاز به اصلاح قوانین وجود دارد و اتاق بازرگانی در این بخش پیگیری‌هایی داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران ادامه داد: تعامل اتاق بازرگانی و بخش خصوصی با تأمین اجتماعی مطلوب است و بیشتر پرونده‌ها با تعامل حل و رفع مشکل می‌شود.

وی بار دیگر بر لزوم آشنایی کارشناسان با قوانین بیمه اجتماعی تأکید کرد و گفت: ۲۶ شعبه حل و اختلاف واحدهای تولیدی در استان وجود دارد و باید شمار پرونده‌های وارده به این شعبات کم شود.

مهاجر با اظهار اینکه چرا در برخی موارد قوانین عمل نمی‌شود، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از جاها وعده می‌دهیم و به این وعده‌ها عمل نمی‌کنیم و برخی از بخش نامه‌ها در حال حاضر اجرا نمی‌شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا