صندوق بازنشستگی در بخش های اقتصادی هشت میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد

صندوق بازنشستگی در بخش های اقتصادی هشت میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد

تهران- ایرنا- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: صندوق بازنشستگی کشوری نزدیک به هشت میلیارد دلار در بخش های مختلف اقتصادی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، حمل و نقل دریایی و گردشگری سرمایه‎گذاری کرده است.

«محمود اسلامیان» یکشنبه در همایش شصتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی نفتکش ایران، با استقبال از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای همکاری با صندوق بازنشستگی کشوری، افزود: برای همکاری با سرمایه گذاران در بخش های مختلف آماده ایم.
وی یادآوری کرد صندوق بازنشستگی کشوری از سهامداران شرکت ملی نفتکش است و ابراز امیدواری کرد این شرکت بتواند فعالیت های خود را در آینده توسعه دهد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: ایران به دلیل موقعیت ژئوپلیتیک و دسترسی به آب‎های آزاد و اعضای اتحادیه کشورهای همسود (سی.آی.اس- CIS) و...، از ظرفیت های مناسبی برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی برخوردار است.
مراسم شصتمین سالگرد تاسیس شرکت ملی نفتکش ایران امروز (یکشنبه) با حضور مسئولان بلندپایه کشوری در مرکز همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است.
در این همایش بیش از 300 میهمان خارجی از کشورهای آسیایی و اروپایی شرکت کرده‎اند که برخی از آنان در سطح وزیر و معاون وزیر در این همایش حضور دارند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا