ذخایر معدنی سمنان ۲۴ میلون تن افزایش یافت

ذخایر معدنی سمنان ۲۴ میلون تن افزایش یافت

گروه معادن - معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: ذخایر معدنی استان در آخرین برآورد، ۲۴ میلیون و ۵۰۰هزار افزایش یافته است.

به گزارش ماین نیوز، علی اکبر هاشمی در نشست ساماندهی امور معادن سازمان صنایع و معادن استان، از صدور ۹۵ مجوز معدنی در ۹ ماه سال ۹۴ خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد، ۶۵ پروانه اکتشاف و گواهی کشف در بخش معدن در استان سمنان صادر شده است.

وی افزود: با صدور این تعداد پروانه اکتشاف و گواهی کشف، ذخایر اثبات شده معادن استان طی این مدت به حدود ۱۰ میلیون تن افزایش یافته است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه طی این مدت۳۰ پروانه بهره‌برداری در حوزه معدن با سرمایه‌گذاری ۶۴ میلیارد ریال در این استان صادر شده است، گفت: با صدور این تعداد پروانه بهره‌برداری، زمینه اشتغال ۱۵۷ نفر در این استان پهناور و معدنی فراهم آمده است.

هاشمی با اشاره به اینکه‌ استان سمنان دارای پتانسیل های ویژه بخش معدنی است، خاطرنشان کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری ذخایر قطعی بهره برداری رسیده معادن استان حدود ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش این حجم ذخایر نشان دهنده پتانسیل ویژه معدنی استان سمنان است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا