چشم انداز بزرگترین بانک بورسی با لغو تحریم ها

چشم انداز بزرگترین بانک بورسی با لغو تحریم ها

با توجه به لغو تحریم های ظالمانه قدرت های غربی بر علیه ملت مظلوم ایران که ثمره حمایت های مقام معظم رهبری، تلاش و حسن تدبیر دولت مردان کشور است در آینده شاهد فصلی نو در فعالیت های بانک صادرات ایران خواهیم بود.


به باور کارشناسان رفع تحریم ها فرصت مناسبی برای رشد و توسعه بیشتر اقتصادی کشور است و انتظار می رود تا با برقراری مجدد ارتباطات اقتصادی با کشورهای صنعتی و اقتصادهای بزرگ جهانی شاهد موفقیت های بیشتر در حوزه های مختلف باشیم.
توافق هسته ای آغازگر فصلی نو در فعالیت های اقتصادی کشور خواهد بود و این اتفاق تاریخی می تواند به صورت عام برای اقتصاد کلان رونق و به صورت خاص برای شبکه بانکی نیز ثمرات مطلوبی داشته و زمینه توسعه بیشتر ارتباطات و مبادلات ارزی را به همراه داشته باشد. این رویداد که نتیجه حمایت های مقام معظم رهبری، تلاش و کوشش جدی تیم مذاکره کننده و مقاومت مردم و بخش خصوصی است.
این بانک به عنوان بانکی خوشنام و ریشه دار که دارای اعتبار بین المللی است و در مجامع بین المللی و منطقه ای به عنوان بانکی خوش حساب شناخته شده با رفع تحریم ها از اقبال و شانس بیشتری برای کسب سود و امتیازات در بین سایر بانکهای کشور برخوردار خواهد شد.
در شرایط کنونی با توجه به رفع تحریم ها و با ورود بانکهای بین المللی، شرایط کار برای بانکهای کشور سخت تر می شود چرا که بانکهای بین المللی هزینه بسیار پایینی دارند و با نرخ های بسیار کمتر تسهیلات پرداخت می کنند برای اینکه بتوانیم در آینده به جایگاه مطلوب برسیم لازم است تا بهره وری را افزایش و هزینه ها را کاهش و خود را با تفکرات بین المللی مجهز سازیم.
به گزارش آزاد نیوز ،این بانک که با یک تفکر حرفه ای و بین المللی در سال ۱۳۳۱ بنا نهاده شده اولین شعبه خود را در سال ۱۳۴۰در هامبورگ آلمان تاسیس و پس از آن نسبت به گشایش شعب در داخل و خارج از کشور اقدام و در کشورهای فرانسه، آلمان، آمریکا، امارات، یونان، قطر و … شعبه بانکی افتتاح نمود و اکنون نیز با داشتن۲۲ شعبه در خارج از کشور و چهار بانک مستقل بزرگترین شبکه بانکی را در بین بانکهای کشور در خارج از کشور داراست.
قبل از تحریم های ظالمانه کشورهای غربی بر علیه ایران بیشترین سهم مبادلات و معادلات بازرگانان و تجار ایرانی در عرصه بین الملل و منطقه از طریق شعب بانک متبوع انجام و بر اساس آمارها حدود ۶۰ درصد از سود حاصله بانک ناشی از فعالیت های این بانک در خارج از کشور بوده که امید می رود با گشایش سیاسی و اقتصادی به وجود آمده شاهد ارتباط این بانک ریشه دار با بانک های بزرگ دنیا باشی
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا