همکاری بیمه «ما» و گروه صنعتی زر ماکارون

همکاری بیمه «ما» و گروه صنعتی زر ماکارون

طی نشست مدیران عامل دو شرکت بیمه «ما» و گروه صنعتی زر ماکارون توافقاتی جهت همکاری های بیمه ای حاصل شد.

به گزارش اقتصاد ایران آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه «ما»، طی نشست مدیرعامل شرکت بیمه «ما» با مدیران گروه صنعتی زر ماکارون با تاسیس باجه بیمه ای شرکت سهامی بیمه «ما» در ساختمان دانشگاه زر ماکارون توافقاتی حاصل شد.

در این نشست مهندس«مجید صفدری»مدیرعامل بیمه «ما» ضمن تقدیر از تلاش‌های گروه صنعتی زر ماکارون در راستای اعتلای اقتصاد کشورگفت: بیمه «ما» توانسته است جزو 6 شرکت برتر بیمه ای در بورس باشد و تا پایان سال 95 سرمایه خود را به 400 میلیارد تومان افزایش خواهد داد. همچنین پشتوانه این شرکت بانک بزرگ ملت است و با این توانمندی قصد داریم همکاری‌های بیمه ای خود را با کارخانجات تولیدی موفق گسترش دهیم.

وی در ادامه اضافه کرد: نقش بیمه در اقتصاد کشور و به خصوص شرکت‌های تولیدی بسیار مهم است . امروزه تمامی کارخانجات صنعتی و تولیدی به بیمه نامه‌هایی همچون آتش سوزی، مهندسی، مسئولیت و باربری نیاز مبرم دارند.

مدیر عامل بیمه «ما» همچنین گفت: بزرگترین حوادث در کوتاه ترین زمان ها اتفاق می افتد و بیمه باید بتواند در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی خواسته و نیاز بیمه گذاران به خصوص کارخانجات تولیدی باشد تا کوچکترین خللی در فعالیت های اقتصادی کشور صورت نپذیرد.

صفدری با تاکید بر نقش نیروی انسانی در سازمان‌ها گفت: به بازار رقابتی و خدمات مناسب اعتقاد داریم لذا در ارائه خدمات مناسب بیمه‌ای به کارکنان زر ماکارون از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

مدیرعامل بیمه «ما» در پایان گفت: بیمه «ما» و گروه صنعتی زر ماکارون شریک تجاری یکدیگر هستند و نگاه ما در بازاریابی ، نگرشی برد- برد است.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد طی دیداری با کارکنان گروه صنعتی زر ماکارون، مشاوره هایی در خصوص بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه «ما» به عنوان محصول متمایز بیمه ای ارائه شود.




بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا