رهن و اجاره مسکن در محله یوسف‌آباد/ جدول قیمت‌ها

رهن و اجاره مسکن در محله یوسف‌آباد/ جدول قیمت‌ها

اقتصاد > مسکن - اقتصادنیوز نوشت: بر اساس آگهی‌های موجود، برای رهن کامل منزل مسکونی در محله یوسف‌آباد، باید از 50 تا 500 میلیون تومان هزینه کرد.

یوسف‌آباد یکی از محله‌های قدیمی و معروف تهران است که در منطقه ۶ شهرداری واقع شده‌؛ این محله از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان ولیعصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف‌آباد محدود می‌شود.

محله یوسف‌آباد از خیابان‌های سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان مستوفی که اخیراً به خیابان برادران اکبری تغییر نام داده، خیابان شهید جهان‌آرا، خیابان مهرام(مدبر)، خیابان بیستون و خیابان چهلستون تشکیل شده است که قیمت مسکن در هر یک از این خیابان‌ها با یکدیگر متفاوت است، حتی به گفته بسیاری از مشاوران املاک، قیمت‌ها در کوچه‌های هر خیابان نیز با یکدیگر تفاوت دارد؛ همچنین نرخ رهن و اجاره‌ها نیز متفاوت است.

به گفته یکی از مشاوران املاک این منطقه، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی شلوغ‌ترین خیابان این محله است که بیشتر واحدهای اطراف آن را واحدهای تجاری و مغازه‌ها تشکیل می‌دهند.

بر اساس آگهی‌های موجود، برای رهن کامل منزل مسکونی در محله یوسف‌آباد، باید از 50 میلیون تومان تا 500 میلیون تومان هزینه کرد.

واحدی که رهن کامل آن معادل 50 میلیون تومان است، مربوط به واحدی 40 متری و پنج سال ساخت در جهان‌آراست و واحدی که رهن کامل آن 500 میلیون تومان گزارش شده مربوط به واحدی 270متری و نوساز در خیابان 18 یوسف‌آباد است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا