فرماندار کنگان:

رونق فعالیت تعاونی‌های مرزی استان بوشهر نیازمند اصلاح ساختاری است

رونق فعالیت تعاونی‌های مرزی استان بوشهر نیازمند اصلاح ساختاری است

بوشهر - فرماندار شهرستان کنگان گفت: رونق فعالیت تعاونی‌های مرزی استان بوشهر نیازمند اصلاح ساختاری است.

عباس جمشیدی صبح جمعه در نشست کمیته مبارزه با قاچاق کالا در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ۹۰۰ کیلومتر ساحل است و تعداد زیادی از مردم در این استان از طریق دریا امرار معاش می‌کنند.

وی خواستار توجه ویژه به معیشت ساحل‌نشینان در استان بوشهر شد و ادامه داد: استان بوشهر و شهرستان کنگان در زمینه مبادلات مرزی دارای پیشینه تاریخی هستند و مبادلات تجاری مختلفی با کشورهای حوزه خلیج فارس دارند.

فرماندار شهرستان کنگان با تاکید بر لزوم تقویت و ساماندهی معافیت کالای ملوانی، اضافه کرد: مشکلات معافیت کالای همراه ملوان در استان بوشهر باید حل شود و در زمینه قوانین موجود نیز بازنگری صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌ریزی شود تا سود واقعی به ملوانان و دریانوردان برسد، تصریح کرد: سقف معافیت کالای ملوانی باید برای آنها تعیین شود.

جمشیدی خواستار برداشتن موانع پیش روی تجار در شهرستان کنگان شد و خاطرنشان کرد: تشویق تجار و افزایش معافیت‌ها برای ملوانان باید در دستور کار قرار بگیرد.

فرماندار شهرستان کنگان با اشاره به نقش تعاونی‌های مرزی در مشارکت مردم ساحل‌نشین در فعالیت‌های تجاری، گفت: رونق فعالیت تعاونی‌های مرزی استان بوشهر نیازمند اصلاح ساختاری است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا