رئیس اتاق ایران در نشست جامعه پزشکان عنوان کرد:

امکان تکمیل 30 درصد پروژه های حوزه سلامت توسط بخش خصوصی

امکان تکمیل 30 درصد پروژه های حوزه سلامت توسط بخش خصوصی

تهران- ایرنا- رئیس اتاق ایران معتقد است؛ ورود بخش خصوصی به پروژه های نیمه تمام ظرفیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا این بخش قادر به تکمیل 30 درصد پروژه های حوزه سلامت است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اتاق ایران، محسن جلالپور در دومین نشست جامعه پزشکان استان کرمان با تاکید برلزوم توجه فعالان اقتصادی به مسئولیت اجتماعی که برعهده دارند افزود: اهمیت ورود سرمایه گذاران به بخش بهداشت و سلامت از مهم ترین شاخص های توسعه یافتگی به شمار می رود.
وی اظهارکرد: خوشبختانه طی دوسال اخیر اتفاقات خوبی در این زمینه روی داد که از آن جمله می توان به ایجاد مرکز پیوند اعضاء کشوراشاره کرد.
وی تصریح کرد: بخش خصوصی می تواند با توجه به سه ظرفیت نهفته درکشور گام های موثری برای بهبود وضعیت حوزه سلامت بردارد که یکی ازآنها اجرایی شدن برجام و خروج کشور از شرایط بد تحریم است که طی روزهای اخیر محقق می شود.
رئیس اتاق ایران ادامه داد: اتاق ایران در طول ملاقات هایی که با هیات های اقتصادی مختلف داشته همواره بر این نکته تاکید کرده که حوزه سلامت و بهداشت درایران جز محورها سرمایه گذاری مناسبی محسوب می شود.
جلالی پور با بیان این که ایران در منطقه از لحاظ امنیت سلامت و بهداشت در بهترین شرایط به سر می برد، گفت: کشورهای همسایه نیاز دارند که ایران در مباحث درمانی پیشرو باشد.
وی اضافه کرد: ورود بخش خصوصی به پروژه های نیمه تمام ظرفیت دومی است که باید مورد توجه قرار گیرد و این بخش قادر به تکمیل 30 درصد پروژه های مذکور است زیرا بخش زیادی از این طرح ها مربوط به بیمارستان هایی است که نیمه کاره رها شده اند.
رئیس اتاق ایران وجود سیدحسن قاضی زاده هاشمی در سمت وزارت بهداشت، را به عنوان ظرفیت سوم در حوزه سلامت کشور برشمرد و افزود: اعضای کمیسیون و انجمن احداث اتاق ایران آمادگی هرگونه کمک در این زمینه را دارند.
براساس این گزارش، دومین نشست جامعه پزشکی کرمانی های مقیم تهران با هدف توسعه سرمایه گذاری در حوزه سلامت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس اتاق ایران و جمعی از فعالان اقتصادی در اتاق ایران برگزار شد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا