بیلت سی آی اس رو به افزایش

بیلت سی آی اس رو به افزایش

دنیای معدن - با رشد قیمت قراضه در ترکیه انتظار می رود بیلت سی آی اس نیز در آینده نزدیک چند دلاری افزایش داشته باشد. البته فعالان بازار بعید می دانند رشد قیمت ها چشمگیر باشد. قیمت فعلی بیلت سی آی اس 245 تا 250 دلار هر تن فوب است و انتظار می رود معاملات جدیدی در 5 دلار بالاتر نهایی شود. خریداران ترک باید بین خرید قراضه در قیمت بالاتر و یا بیلت با زمان حمل مطلوب تر یکی را انتخاب کنند. از این رو مجبورند رشد قیمت بیلت را بپذیرند. برخی عرضه کننده های سی آی اس قیمت بیلت را به 255 تا 260 دلار هر تن فوب افزایش داده اند که 5 دلار از هفته قبل بالاتر است. البته فعالان بازار این قیمت را نیز خیلی بالا می بینند ومعتقدند کسانی که نیاز به خرید بیلت دارند شاید حاضر شوند بالای 245 تا 250 دلار معامله کنند ولی در کل بازار وضعیت مطلوبی ندارد.

قیمت فعلی بیلت سی آی اس 245 تا 250 دلار هر تن فوب است و انتظار می رود معاملات جدیدی در 5 دلار بالاتر نهایی شود. خریداران ترک باید بین خرید قراضه در قیمت بالاتر و یا بیلت با زمان حمل مطلوب تر یکی را انتخاب کنند. از این رو مجبورند رشد قیمت بیلت را بپذیرند.

برخی عرضه کننده های سی آی اس قیمت بیلت را به 255 تا 260 دلار هر تن فوب افزایش داده اند که 5 دلار از هفته قبل بالاتر است. البته فعالان بازار این قیمت را نیز خیلی بالا می بینند ومعتقدند کسانی که نیاز به خرید بیلت دارند شاید حاضر شوند بالای 245 تا 250 دلار معامله کنند ولی در کل بازار وضعیت مطلوبی ندارد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا