در نیمه اول ماه جاری؛

محموله‌قاچاق یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریالی در اصفهان کشف شد

محموله‌قاچاق یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریالی در اصفهان کشف شد

اصفهان - مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: در نیمه اول ماه جاری، محموله‌ای از کالای قاچاق با ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در اصفهان کشف و ضبط شد.

جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم بازرسی استان اصفهان، متشکل از نمایندگان بازرسی اصناف، پلیس آگاهی و تعزیرات حکومتی حین گشت‌زنی موفق به کشف ۷۶ کارتن انواع لوازم جانبی کامپیوتر به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۴۸ جفت کفش خارجی به ارزش ریالی ۴۸ میلیون ریال در نیمه اول این ماه شد.

وی بیان داشت: همچنین در بررسی‌های به عمل‌ آمده دو هزار و ۲۰۷ قاب موبایل با تصاویر مبتذل و غیر مجاز به ارزش ۳۳۰ میلیون ریال و ۱۷صندوق میوه نارنگی پاکستانی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیون ریال کشف شد.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان اعلام کرد: همچنین ماموران یگان انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه حین ایست و بازرسی در موقعیت پلیس راه اصفهان - تهران به دو دستگاه کامیون مشکوک شدند که پس از بازرسی خودروها تعداد سه هزار متر پارچه، ۹۸ دستگاه چرخ خیاطی و مقداری کالای خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه اسناد مثبته گمرکی است کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: تیم بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان طی گشت مشترک با اداره نظارت بر اماکن عمومی از یک واحد سه هزار و ۶۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش هفت میلیون و ٦٥ هزار ریال کشف و ضبط و تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کرد.

محمدی گفت: همچنین تعداد هشت هزار و ٩٤ نخ سیگار، ١١ پاکت توتون و ٣١ پاکت تنباکو طی این گشت مشترک به ارزش دو میلیون و ٢٣ هزار ریال کشف و ضبط شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا