فولاد مبارکه ظرفیت لازم برای واگن‌سازی را دارد

فولاد مبارکه ظرفیت لازم برای واگن‌سازی را دارد

گروه صنایع معدنی >فولاد - نایب رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فولاد مبارکه ظرفیت لازم را برای واگن‌سازی دارد و ورق مناسب برای واگن‌سازی را باید از طریق کارخانه فولاد مبارکه تامین کنیم.

به گزارش ماین نیوز، عدنان زادهوش در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر از شرکت فولاد مبارکه اصفهان اظهار کرد: تولید فولاد از این جهت برای ما مهم است که زمانی که ساخت و ساز در شهر زیاد شود، به دنبال آن استفاده بیشتری از فولاد صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: زمانی که بتوانیم یک شهر زنده‌ای داشته باشیم، خرید صنایع مرتبط با فلز بیشتر می‌شود و ما باید برای احیای کل کشور و رشد کشور در تولیدات خود از این صنایع حمایت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: کارخانجاتی مانند فولاد مبارکه اصفهان مادر تولیدات داخلی است و اگر صنایع مشکلاتی دارند باید به صورت تعاملی این مشکلات برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت شهری می‌تواند از ظرفیت‌های فولاد مبارکه در برخی از صنایع مرتبط با مدیریت شهری مانند ریل‌هایی که باید برای مترو خریداری شود، استفاده کند، ادامه داد: فولاد مبارکه ظرفیت لازم را برای واگن‌سازی دارد و ورق مناسب برای واگن‌سازی را باید از طریق کارخانه فولاد مبارکه تامین کنیم.

زادهوش تاکید کرد: همچنین این کارخانه از ظرفیت اشتغال‌زایی بسیار بالایی برخوردار است و این مهم به توسعه و رشد اصفهان کمک بسیاری می‌کند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا