در معاملات امروز ثبت شد،

تغییر مالکیت یک میلیارد و 369 میلیون سهم

تغییر مالکیت یک میلیارد و 369 میلیون سهم

در نتیجه معاملات روز سه شنبه شاخص کل بورس با رشدی 51 واحدی به عدد 62هزار و 840 رسید. همچنین در این روز سهامداران بیش از یک میلیارد و 369 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 2هزار و 437 میلیارد ریال در 80 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

 

در داد و ستدهای روز جاری رشد شاخص کل بورس همچنان ادامه داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در نتیجه معاملات روز سه شنبه شاخص کل بورس با رشدی 51 واحدی به عدد 62هزار و 840 رسید. همچنین در این روز سهامداران بیش از یک میلیارد و 369 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 2هزار و 437 میلیارد ریال در 80 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

گفتنی است در این روز همه شاخص های بورسی مثبت بودند. شاخص بازار اول و دوم به ترتیب 51 و 24واحد رشد کردند. نمادهای بانک ملت، کشتیرانی، سایپا و ایران خودرو با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص رشد این متغیر را رقم زدند. این در حالی بود که نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندر عباس و وفولاد مبارکه با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص مانع رشد بیشتر آن شدند.

همچنین در این روز گروه های بانک ، خودرو و محصولات فلزی با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت ها متعلق به نمادهای سیمان دورود، سرمایه گذاری ساختمان ایران، پارس سوییچ، ایرذان ارقام، آلومراد، سرمایه گذاری آتیه دماوند و فرآورده های نسوز پارس بود.

این در حالی بود که نمادهای کاشی نیلو، تهران شیمی، کاشی و سرامیک ساوه، ملی سرب و روی، ایرکاپارت صنعت، مس شهید باهنر و نورد آلومینیوم با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

همچنین امروز اوراق مشارک شهرداری سبزوار، ایران ارقامریال بیمه ما، قند قزوین، صنعتی بهشهر، حق تقدم صنعتی بهشهر و کشتیرانی با برترین تقاضاها مواجه شدند.

این در حالی بود که نمادهای تهران شیمی، سیمان اصفهان،لیزینگ رایان سایپا، خوراک دام پارس، پتروشیمی جم، فولاد امیر کبیر کاشان و داروسازی زاگرس با سنگین ترین عرضه ها به کار خود پایان دادند.

همچنین امروز حق تقدم سرمایه گذایر آتیه دماوند با معامله 154 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و معامله بلوکی بانک ملت به ارزش 194 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا