عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات:

ملاک تخصیص وام به طرح‌های نوآورانه IT برنامه کسب‌وکار است

ملاک تخصیص وام به طرح‌های نوآورانه IT برنامه کسب‌وکار است

عضو هیئت عامل سازمان IT با اشاره به سومین فراخوان اعطای تسهیلات وجوه اداره شده به طرح‌های فناورانه گفت: با توجه به برنامه کسب‌وکار تدوین‌شده از سوی متقاضیان وام وجوه اداره شده، میزان وام اعطایی آن از سوی کارگروه مربوطه مشخص می‌شود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، خسرو سلجوقی با اشاره به این موضوع اظهار کرد: طی دو دوره گذشته، یکی از مشکلات موجود در طرح‌های ارائه‌ شده از سوی متقاضیان کامل نبودن برنامه کسب‌وکار تهیه و تدوین‌ شده از سوی شرکت‌ها بود.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق طی دوره‌های خودآموز تهیه و تدوین برنامه کسب‌وکار، شرکت‌های ارائه‌دهنده آموزش برنامه کسب‌وکار یا بهره‌مندی از خدمات مشاوره شرکت‌های توانمند در این حوزه نسبت به تهیه برنامه کسب‌وکار قوی اقدام کنند.

او با بیان این مطلب که وام وجوه اداره شده به چهار گروه از فعالان این بخش پرداخت می‌شود، گفت: تولید و توسعه سخت‌افزار در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تولید و توسعه نرم‌افزار، تولید و توسعه محتوا و خدمات و تولید و توسعه در  زمینه امنیت اطلاعات، گروه‌های چهارگانه تعریف‌ شده در این بخش را تشکیل می‌دهند.

سلجوقی ادامه داد: در هر یک از گروه‌ها، متقاضیان می‌توانند در سرفصل‌های تخصصی «صادرات»، «تحقیق و توسعه» و «توسعه کسب‌وکار» اقدام به ارائه درخواست کنند.

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: سقف پرداخت وام وجوه اداره شده تا 30 میلیارد ریال و بر اساس برنامه کسب‌وکار ارائه‌ شده است که متقاضیان در خصوص آشنایی با جداول کارمزد و نحوه بازپرداخت وام از طریق صفحه مربوط به وام وجوه اداره شده در وبگاه رسمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت بازی‌های رایانه‌ای به‌ عنوان یکی از بخش‌های تولید ثروت در کشور، برای این حوزه نیز بخش ثبت‌نام ویژه فعال‌ شده است که فعالان این بخش می‌توانند از طریق آن ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا