پيگيري ظرفيت‌هاي فولاد خوزستان تا راه‌اندازي كامل

پيگيري ظرفيت‌هاي فولاد خوزستان تا راه‌اندازي كامل

گروه صنایع معدنی >فولاد - مديرعامل جدید شرکت فولاد خوزستان در مراسم تجليل از مديرعامل سابق فولاد خوزستان بر لزوم ادامه روند رو به رشد شرکت تاکيد و اعلام کرد: برنامه هاي توسعه اي شرکت با جديت و سرعت ادامه مي يابد.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا مدرس خياباني با بيان اين مطلب افزود: در همين حال طرح فولاد شادگان با به کارگيري تمامي امکانات و ظرفيت هاي فولاد خوزستان تا راه اندازي کامل دنبال خواهد شد.

وي با اشاره به شرايط موجود جهان و بحران اقتصادي حاضر گفت: با همت و تلاش يکپارچه و مديريت قيمت تمام شده مي توان به مقابله با بحران پرداخت. اميدوارم در اين راه علاوه بر مساعي تمامي همکاران از سياست هاي حمايتي شرکت ملي فولاد ايران نيز برخوردار باشيم.

مدرس خياباني در اين مراسم که با حضور معاونان و جمعي از مديران ارشد و کارکنان فولاد خوزستان برگزار شد، ضمن تجليل از خدمات عبدالمجيد شريفي طي دوران هفت ساله مديريتش گفت: ايشان از جمله مديراني هستند که تمامي مدارج ترقي را در همين شرکت طي کردند و از خدمات شايان ذکرشان، انتخاب هاي بجا و انتصاب مديران توانمند در تمامي سطوح شرکت است که خوشبختانه همگي توانسته اند سرمنشاء پيشرفت هاي زيادي در سال هاي اخير باشند.

در اين مراسم، ضمن ياد آوري دستاوردها و پيشرفت هاي فولاد خوزستان طي هفت سال گذشته در دوره مديريت مهندس شريفي از خدمات وي در سطوح مختلف تقدير شد.

عبدالمجيد شريفي مديرعامل سابق فولاد خوزستان و مديرعامل کنوني شرکت ملي فولاد ايران نيز در اين جلسه طي سخناني با تقدير از همکاران فولاد خوزستان و ابراز خرسندي از حضور دوباره در اهواز، خوزستان را سرزمين حماسه ها خواند.

مديرعامل شرکت ملي فولاد ايران گفت: توليد اقتصادي و قيمت تمام شده پايين، نياز امروز صنعت فولاد کشور است و در شرايط کنوني همکاري و هم افزايي فعالان اين صنعت يک ضرورت ملي است.

شريفي گفت: ظرفيت توليد فولاد دنيا در سال هاي آتي رو به کاهش است و پيش بيني مي شود که از 2 ميليارد و يکصدميليون تن ظرفيت کنوني، بخش هايي که از صرفه اقتصادي پايين تري برخوردارند، حذف شوند.

شريفي موقعيت مکاني مناسب، فناوري مورد استفاده و ظرفيت اقتصادي سودآور را سه عامل تعيين کننده در ايجاد و توسعه هر مجموعه فولادي ذکر و تاکيد کرد؛ از اين پس راهبرد اساسي مديريت برپايه اين سه عامل استوار خواهد بود و براي مثال در توليد فولاد نگاه ما به کوره بلند با ظرفيت بالاو در احياي مستقيم به مگامدول، نگاهي متفاوت خواهد بود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا