رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان زنجان:

کمبود نقدینگی عمده‌ترین مشکل ۱۲۵۰ واحد صنعتی استان زنجان است

کمبود نقدینگی عمده‌ترین مشکل ۱۲۵۰ واحد صنعتی استان زنجان است

زنجان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۲۵۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان فعال است، گفت: بخش عمده این واحدهای صنعتی مشکل نقدینگی دارند.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت صنعت و معدن در استان زنجان اشاره کرد و با بیان اینکه یک هزار و ۲۵۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان فعال است، افزود: ۳۸ هزار نفر در این تعداد واحد صنعتی مشغول به‌کار هستند.

وی اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در واحدهای صنعتی استان زنجان با احتساب سطح سرمایه‌گذاری انجام‌شده در زمان احداث کارخانه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به اینکه بلاتکلیفی در بحث توافق هسته‌ای که از تیرماه تا آذرماه در کشور حاکم بود این امر خود در امر اقتصاد هم به عینه قابل‌مشاهده بوده است و با حل مسئله پرونده هسته ای و رفع موانع تحریم در آینده اقتصاد رونق خواهد گرفت. 

فغفوری تأکید کرد: با توجه به تمهیدات دولت تدبیر و امید سرمایه‌گذاری طی دو سال اخیر در استان زنجان افزایش‌یافته است. 

وی افزود: از مهرماه سال ۹۲ تاکنون میزان سرمایه‌گذاری جوازهای صادرشده در استان زنجان ۱۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جواز تأسیس صادر شده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: مشکل اعتبار بخش مهمی مشکل نقدینگی واحدها حل می‌شود. 

فغفوری بابیان اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی در استان زنجان مشکل نقدینگی دارند، افزود: طی ۹ ماه سال جاری دو هزار و ۵۴۱ جواز تأسیس در استان صادرشده که با راه‌اندازی آنها برای بیش از ۷۵ هزار و ۶۸۲ نفر فراهم خواهد شد. 

وی در خاتمه تصریح کرد: خوشبختانه با شناسایی واحدهای مشکل‌دار، مشکل نقدینگی آنها رفع می‌شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا