مدل 2017 مرسدس‌بنز کلاس E

مدل 2017 مرسدس‌بنز کلاس E

شرکت «مرسدس-بنز» (Mercedes-Benz) در نمایشگاه Detroit Auto Show 2016 مدل 2017 کلاس E خودش را معرفی کرد که بین خودروهای ...

شرکت «مرسدس-بنز» (Mercedes-Benz) در نمایشگاه Detroit Auto Show 2016 مدل 2017 کلاس E خودش را معرفی کرد که بین خودروهای سری C و سری S قرار می‌گیرد. این خودرو تازه‌ترین محصول شرکت مرسدس به شمار می‌رود که از طراحی جدید این شرکت در ساخت آن استفاده شده و به همین دلیل شباهت‌هایی به کلاس S دارد.

به گزارش مجله دیجیکالا، مرسدس-بنز می‌گوید که این اتومبیل پیشرفته‌ترین خودرویی به شمار می‌رود که این شرکت تا این لحظه تولید کرده است. از ویژگی مهم این خودرو می‌توان به «درایو پایلوت» (Drive Pilot) اشاره کرد که یک سیستم نیمه خودران است که می‌تواند با سرعت ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت رانندگی کند که البته با توجه به محدودیت سرعت در بیشتر جاده‌ها، نمی‌توان با حالت خودران به چنین سرعتی دست پیدا کرد. این خودرو این قابلیت را هم دارد که به شکل خودکار خودش را پارک کند یا از حالت پارک خارج شود.

بنز سنسورهایی را داخل داشبورد این خودرو قرار داده تا کاربران با حرکت دست بتوانند کارهای مختلفی در جهت کنترل اتومبیل انجام دهند. همچنین یک صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی روی آن قرار گرفته که رابط کاربری خودرو روی آن دیده می‌شود.

این خودرو از قابلیتی به نام V2V و V2I بهره می‌برد. این دو تکنولوژی باعث می‌شوند که اتومبیل بتواند با وسایل مختلف مانند چراغ‌ها، ساختمان‌های مختلف، مکان‌های پارک و حتی انسان‌های دیگر در ارتباط باشد. این تکنولوژی‌ها هم اکنون توسط شرکت‌های مختلف مانند جنرال موتورز، تویوتا، BMW، هوندا، آئودی و ولو مورد استفاده قرار می‌گیرند تا این خودروها هم بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند. استفاده از این استاندارد باعث می‌شود خودرو زمانی که در حالت خودران قرار دارد، با در نظر گرفتن شرایط محیط و فاصله‌ی خودش نسبت به مکان‌های مختلف سرعت را تنظیم کند.

این خودرو از یک موتور توربوشارژ با چهار سیلندر بهره می‌برد که قدرت آن ۲۴۱ اسب بخار است. مدل ۲۰۱۷ کلاس E شرکت مرسدس-بنز در میانه‌ی سال ۲۰۱۶ راهی بازار کشور آمریکا می‌شود.

ql9tpwq88m9qspg47fx.jpg

m1jidqvrs5qv65wgxg0i.jpg

i1hp13doiop2flta0qt.jpg

thvqsf33mp2td14ulyp.jpg

t0gulm0vn92lrueqyx0t.jpg

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا