روحانی در دفتر یادبود بهره‌برداری از فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس‌جنوبی:

قرارگاه خاتم سپاه با تلاش شبانه‌روزی لبخند نشاط را بر چهره مردم نشاند

قرارگاه خاتم سپاه با تلاش شبانه‌روزی لبخند نشاط را بر چهره مردم نشاند

رئیس‌جمهور در دفتر یادبود مراسم بهره‌برداری رسمی از فازهای ۱۵ و ۱۶ میدان گازی پارس جنوبی نوشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با تلاش شبانه‌روزی لبخند نشاط را بر چهره مردم ایران نشاند.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در دفتر یادبود مراسم بهره‌برداری رسمی فازهای 15 و 16 میدان گازی پارس جنوبی از این پروژه عظیم ملی، نوشت: در روزهای پایانی تحریم ظالمانه با پایان یافتن بخش مهمی از فعالیت مهندسین و تلاشگران عزیز در زمینه بهره‌برداری از منطقه پارس جنوبی، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار توانایی‌های جوانان عزیز این کشور اضافه شد.

وی بهره‌برداری از فازهای 15 و 16 میدان گازی پارس جنوبی را حرکتی ارزشمند و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار توانایی‌های جوانان ایران اسلامی خواند و تأکید کرد: پارس جنوبی مظهر اراده ملی و کار و تلاش در زمینه دستیابی مردم به حقوق خود در یک میدان مشترک است.

رئیس‌جمهور در این یادداشت افزوده است: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با تلاش شبانه‌روزی در سال‌های تحریم توانست لبخند نشاط را بر چهره مردم غیور ایران عزیز بنشاند و در مسیر خوداتکایی در زمینه انرژی پاک و قدرت اقتصادی کشور و کمک به شرایط زیست‌محیطی گام بزرگی بردارد.

حجت‌الاسلام روحانی با تبریک این حرکت ارزشمند برای تاریخ نفت و گاز کشور به مسئولین وزارت نفت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای آنان آرزوی توفیق کرده است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا