برگزاری سومین ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد ایران‌تلنت؛ پاسخی به نیاز شاغلان و کارفرمایان

برگزاری سومین ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد ایران‌تلنت؛ پاسخی به نیاز شاغلان و کارفرمایان

اقتصاد > گزارش آگهی - استقبال بی سابقه مدیران، متخصصان و کارفرمایان از نتایج ارزیابی حقوق و دستمزد ایران تلنت در سال های گذشته، منجر به برگزاری این ارزیابی برای سومین سال پیاپی شده است.

گزارش حقوق و دستمزد نشان می دهد که مدیران مالی بیشترین دریافتی را نسبت به مدیران دیگر واحدها دارند. در این ارزیابی علاوه بر میزان حقوق‌های رایج کشوردر 22 گروه شغلی و در سمت های کارشناسی، سرپرستی و مدیریتی، تحلیل های اقتصادی از ناگفته های بازار کار نیز مطرح شده است.

به گزارش روابط عمومی ایران تلنت، سومین ارزیابی حقوق و دستمزد آغاز شده است و پرسشنامه آن به صورت آنلاین به مدت یک ماه در دسترس متخصصان خواهد بود. برای شرکت در این ارزیابی هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.irantalent.com و صرف حدود 10 دقیقه زمان در آن شرکت کنند.

این آمار و اطلاعات که دو سال پیش برای اولین بار در ایران به صورت سراسری ارزیابی و اعلام شد، مرجعی است برای کارفرمایان تا حقوق های پرداختی خود را با شرکت های دیگر مقایسه کنند و همچنین ابزاری است در اختیار متخصصان که میزان دریافتی خود را در بازار کار در مقایسه با همتایان خود بسنجند.

آقای قاسمی، یکی از مدیران منابع انسانی گروه مپنا در این باره می‌گوید: «در بسیاری از کشورهای دنیا وجود گزارش‌های حقوق و دستمزد بسیار رایج بوده و ملاک اصلی تعیین حقوق و مزایای کارکنان شرکت­ها است. این نوع گزارشات همه ساله توسط شرکت­های مشاوره مدیریت معتبر در سطح وسیعی چاپ و منتشر می­شود. این گزارش­ها بدون شک به کارفرمایان و متخصصان کمک می­کند تا معیاری برای سنجش وضعیت فعلی پرداخت­ها و مزایای خود به تفکیک مشاغل و سطوح سازمانی در قیاس با بازار کار داشته باشند. مدیران می­توانند برای آینده شرکت و همچنین انگیزش، نگهداشت و توسعه­ی کارکنان خود برنامه‌ریزی دقیق­تری داشته باشند.»

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا