طرح توسعه شرکت فولاد الغریر به بهره برداری می رسد

طرح توسعه شرکت فولاد الغریر به بهره برداری می رسد

در جریان کنفرانس آهن و فولاد دوبی که دسامبر سال گذشته برگزار شد، مدیر ارش اجرایی شرکت الغریر از آغاز به بهره برداری طرح توسعه این شرکت در سال 2016 خبر داد.

 

به گزارش نرخ باکس، طرح توسعه شرکت فولاد الغریر با ظرفیت 200 هزار تن فولاد گالوانیزه در سال می تواند ظرفیت تولید این شرکت را به 400 هزار تن برساند. طبق اظهارات وی مصرف آهن گالوانیزه و PPGI در امارات هم اکنون حدود 450 هزار تن است. در حال حاضر شرکت الغریر 200 هزار تن از این تقاضا را تامین کرده و مابقی از کشورهای دیگر وارد می شود.
مدیر شرکت فولاد الغریر درباره رقابت محصولات وارداتی و ارزان قیمت چینی گفت که کیفیت پایین این محصولات باعث می شود که بین مشتریان نیازمند فولاد با کیفیت جایگاهی نداشته باشند و از این جهت خطری را برای شرکت خود متصور نبود. وی گفت: " شرکت الغریر بخشی از بازار که به دنبال فولاد ارزان و بی کیفیت است را هدف نمی گیرد. محصولات ما برای خریدارانی است که دنبال فولاد با کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی هستند."
البته وی اذعان داشت که کیفیت محصولات هندی از فولاد چینی بهتر است اما از نظر قیمت تفاوت چندانی با فولاد الغریر ندارد که در نتیجه خریداران محصولات محلی را ترجیح می دهند.
او درباره وضعیت فعلی بازار جهانی می گوید: "در بازار جهان عدم اطمینان و ترس موج می زند زیرا قیمت فولاد کاهش بسیاری داشته و کسی نمی داند چه زمانی به کف می رسیم." در این شرایط توصیه وی به فعالان صنعت این است که به تحکیم وضعیت بنیادی کمک کنند تا آینده مطمئن تری داشته باشند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا