مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین:

سرمایه گذاری خارجی ۷۰ میلیون دلاری در شهركهای صنعتی قزوین

سرمایه گذاری خارجی ۷۰ میلیون دلاری در شهركهای صنعتی قزوین

قزوین- مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان قزوین، از سرمایه گذاری خارجی ۷۰ میلیون دلاری در شهركهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، عبدالقهار ناصحی در این باره اظهار کرد: حضور سرمایه گذاران خارجی در شهرکها ونواحی صنعتی در ایجاد فضای رقابتی وتبادل تکنولوژی روز دنیا موثر است.

وی افزود: استان قزوین جزء هشت استان اول و در جذب سرمایه گذاری خارجی بوده و شركت شهركهای صنعتی قزوین جزء چهار استان اول كشور در این شاخص بوده كه به لحاظ دو رویكرد انتقال تكنولوژی و ترویج سیستم های اقتصاد و مدیریت پیشرفته باعث ارتقا و رقابت پذیری مثبت بین صنایع داخل شده و نحوه توسعه آن در عموم صنایع می تواند قابل بررسی و مطالعه باشد.  

وی با اشاره به جذب سرمایه گذار خارجی در شهركها و نواحی صنعتی استان گفت: در حال حاضر ۱۴ واحد صنعتی خارجی در شهركهاو نواحی صنعتی با سرمایه گذاری ۷۰ میلیون دلار و اشتغالزایی ۹۹۶ نفر مستقر هستند.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان تصریح كرد: این سرمایه گذاران از ۱۰ كشور خارجی شامل آلمان، اسپانیا، كانادا، هندوستان، اردن، كره جنوبی، ایتالیا، پاكستان، تركیه و لهستان می باشند كه در زمینه های تولید كولر گازی، پیستون خودرو، تسمه خودرو، اجزای موتور سیكلت، مواد اولیه داروهای شیمیایی، گازهای سردكننده، پلی اوره تان، پارچه و پرده توری، دستمال كاغذی، پوشک و درب و كابینت چوبی فعالیت می كنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا