وزیر نیرو: مشکلات آبی کشور را لیست کردیم/ ادامه جلسات شورای عالی آب در سال ۹۵

وزیر نیرو: مشکلات آبی کشور را لیست کردیم/ ادامه جلسات شورای عالی آب در سال ۹۵

اقتصاد > انرژی - تسنیم نوشت: وزیر نیرو گفت: مشکلات آبی کشور را لیست کرده ایم و بررسی این مشکلات را تا حل کامل آنها پیگیری می کنیم.

حمید چیت چیان اظهار داشت: برگزاری منظم جلسات شورای عالی آب در دولت یازدهم در راستای افزایش تعاملات بین دستگاههای مختلف دولت که مسئولیتی مرتبط با بخش آب دارند و همچنین در راستای اولویت بندی پروژه های آبی استراتژیک و مهم کشور و جامعیت بخشی به برنامه ریزی ها و رصد اقدامات اجرایی تمامی دستگاهها بسیار موثر بوده است.

وزیر نیرو با بیان اینکه "در دو سال و چندماه فعالیت دولت یازدهم 15 جلسه شورای عالی آب برگزار شده است"، گفت: برگزاری این جلسات در سال 95 نیز ادامه خواهد داشت و رئیس جمهور نیز نسبت به لزوم توجه همه دستگاهها به برگزاری منظم جلسات شورای عالی آب و ارائه گزارش های کامل اقدامات انجام شده از سوی نهادهای مربوطه در این جلسات، دستور صریح صادر کرده است.

چیت چیان خاطرنشان کرد: مشکلات آبی کشور را لیست کرده ایم و در جلسات شورای عالی آب، جلسات هیئت وزیران، نشست های مشترک با دیگر دستگاههای دولتی و نشست های مشترک با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بررسی این مشکلات را تا حل کامل آنها پیگیری می کنیم.
22539

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا