زمان آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی اعلام‌شد

زمان آزمون استخدام دستگاه‌های اجرایی اعلام‌شد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش گفت: دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و تاکنون تعداد هزار و ۲۰۶ داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۸ دستگاه اجرایی) از دیروز   آغاز شده و شنبه ۲۶ دی ماه ۹۴ به پایان می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی  با اشاره به اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه دیروز یکشنبه ۲۰ دی ۹۴ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و تمام داوطلبان علاقمند ضروری است با مراجعه به سایت و مطالعه دقیق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند افزود: دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۹۴ با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار خواهد شد.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون در جمعه ۲۱ اسفند ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد. کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از روز دوشنبه ۱۷ اسفند ۹۴ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی در خاتمه اظهار داشت: تا ساعت ۸ امروز ۲۱ دی ماه ۹۴ تعداد هزار و ۲۰۶ داوطلب برای شرکت در این آزمون از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش ثبت نام کردند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا