رئیس سازمان بورس:

مشتاقانه منتظر نظرات کارشناسان درباره نقشه استراتژی سازمان بورس هستیم

مشتاقانه منتظر نظرات کارشناسان درباره  نقشه استراتژی سازمان بورس هستیم

رئیس سازمان بورس با اشاره ترسیم افق چشم‌انداز بازار سرمایه و ۴ محور نقشه استراتژی گفت:مشتاقانه منتظر نظرات کارشناسان درباره نقشه استراتژی سازمان بورس هستیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد فطانت در جریان گردهمایی هیات مدیره ادوار شرکت فرابورس که به بهانه هفتمین سالروز تاسیس آن برگزار شده بود بعد از اعلام نکاتی درباره دستاوردهای فرابورس ، به نقشه استراتژی سازمان بورس پرداخت و گفت: این نقشه با هدف ترسیم افق چشم‌انداز بازار سرمایه و با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تدوین شده و مشتاقانه منتظر نظرات کارشناسان و فعالان بازار برای تکمیل آن هستیم تا بتوانیم هدف‌گذاری مناسبی برای آینده داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف از تدوین نقشه استراتژی تدوین شاخص‌های کنترلی یکسان و ایجاد زبان مشترک در میان ارکان بازار است. چرا که بازار سرمایه برای نقش‌ آفرینی موثر در عرصه اقتصادی باید سنجه‌های مشترک استاندارد بر اساس تعاریف مشترک داشته باشد.

فطانت با اشاره به 4 محور نقشه استراتژی سازمان بورس گفت: این نقشه که بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن و در 4 وجه دستاوردهای کلیدی، مشتری و ذی‌نفعان، فرآیندها و قابلیت‌ها و رشد و یادگیری طراحی شده است، دارای 60 هدف استراتژیک در وجوه 4 گانه است که تمامی اولویت‌های راهبردی 7 گانه ابلاغی وزارت امور اقتصادی و دارایی را پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا