رئیس اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با تسنیم خبر داد

دستور جهانگیری برای برگزاری نمایشگاه بهاره در مناطق محروم

دستور جهانگیری برای برگزاری نمایشگاه بهاره در مناطق محروم

رئیس اتاق اصناف با بیان اینکه"علاوه بر رکود تولید و انباشت کالا با رکود نظام توزیع هم روبه‌رو هستیم" گفت:تمایلی برای برگزاری نمایشگاه فصلی نداشتیم،اما نظر آقای جهانگیری این است که در مناطق محروم باید برگزار و در سایرمناطق با نظر استانداران اقدام شود.

علی فاضلی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: اخیرا نشستی با آقای نعمت زاده وزیر صنعت، همچنین نشستی به همراه آقای هاشمی استاندار تهران با آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار و در 5  محور صحبت شد.

وی افزود: در این دیدار بنده اعلام کردم که برگزاری نمایشگاه‌های فصلی را در کل کشور ضرورت نمی‌بینم زیرا علاوه بر رکود تولید، با انباشت و رکود نظام توزیع کشور نیز رو به رو هستیم، اما نظر آقای جهانگیری درباره برگزار نمایشگاه این بود که این نمایشگاه ها در مناطق محروم کشور حتما برگزار شود.

رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد:نظر آقای جهانگیری این بود که در برخی از مناطق محروم نمایشگاه بهاره اصلا حذف نشود و در سایر مناطق کشور نیز با  نظر استانداران درباره برگزاری نمایشگاه بهاره اقدام شود.

وی تصریح کرد: اتحادیه ها و اصناف در کنار دولت بوده؛ هستند و خواهند بود و این امر را یک وظیفه ملی و شرعی برای خود می‌دانند و بالاتر از همه همراهی با دولت، امر رهبر معظم انقلاب است و از این فرمان تخطی نمی‌کنیم.

فاضلی در باره پدیده قاچاق گفت:قاچاق حرفه‌ای در ایران نهادینه شده و حاشیه امنیت پیدا کرده است در چنین شرایطی ما نمی‌توانیم با این حجم از قاچاق حرفی از تنظیم بازار بزنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اراده لازم برای برخورد با این معضل اجتماعی پیدا نکرده‌ایم و قاچاق تسری هم داشته است.

به گزارش تسنیم حسین هاشمی استاندار تهران در جمع روسای اتحادیه صنفی استان تهران اعلام کرد که نمایشگاه بهاره حتما باید برگزار شود که این موضوع گلایه و اعتراضات اصناف را به همراه داشت.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا