تسنیم گزارش می دهد

برگزاری چهارمین جلسه بررسی مشکلات حقوقی اپراتورهای برق در مجلس

برگزاری چهارمین جلسه بررسی مشکلات حقوقی اپراتورهای برق در مجلس

از آنجا که برگزاری سه جلسه قبلی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات حقوقی اپراتورهای برق کشور نتیجه ای در بر نداشته است، مقرر شده عصر امروز این موضوع در جلسه دیگری با حضور مسئولانی از وزارت نیرو بررسی شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مشکلات حقوق و مزایای اپراتورهای برق به گونه ای است که با وجود حذف شرکت های واسطه گر در دولت گذشته که نیروهای پیمانی به شرکت های دولتی معرفی می کردند، همچنان بین حقوق و مزایای یک نیروی پیمانی و یک نیروی رسمی که هر دو یک کار مشابه را در مدت زمانی مشابه زیر نظر شرکت های برق منطقه ای انجام می دهند، تفاوت معناداری وجود دارد؛ به گونه ای که این شائبه را برای برخی فعالان این عرصه به وجود آورده که شاید شرکت های برق منطقه ای بخشی از حقوق و مزایای نیروهای پیمانی اپراتور را همچون شرکت های واسطه گر برای خود برمی دارند و به نوعی حق واسطه گری از نیروهای غیررسمی خود، دریافت می کنند.

نخستین بار در سال گذشته بود که بررسی مشکلات حقوقی اپراتورهای برق در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفت. پس از آن در تاریخ دوازدهم مهرماه 94 مجددا این موصوع در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی شد. اول آذرماه سومین جلسه برای بررسی این مسئله در مجلس برگزار شد اما هیچ کدام از این جلسات نتوانست به حل این مشکلات کمک کند.

از اینرو، مقرر شده تا عصر امروز چهارمین جلسه برای بررسی مشکلات حقوقی اپراتورهای برق در کمیسیون اجتماعی مجلس نهم برگزار شود. برای حضور در این جلسه از مسئولان وزارت نیرو در معاونت امور برق و انرژی، معاونت تحقیقات و منابع انسانی و دفتر حقوقی این وزارتخانه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا