استاندار سمنان:

رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان سمنان نیازمند همفکری است

رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان سمنان نیازمند همفکری است

سمنان - استاندار سمنان با اشاره به لزوم رفع مشکلات و موانع تولید در استان، گفت: همه باید برای رفع موانع تولید باهم همفکر و همسو باشیم.

محمدرضا خباز ظهر شنبه در دهمین نشست کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان در محل استانداری، بر حضور فعال همه دستگاه های اجرایی عضو کارگروه تاکید کرد و بیان داشت: امروز مشکلات تولید در بدنه اقتصادی استان تنها زمانی مرتفع می شود که هم افزایی و همدلی بین همه نهادها شکل گیرد و مقوله رفع موانع تولید به دغدغه ای سراسری برای بخش های مختلف بدل شود.

وی ضمن تاکید بر تلاش دستگاه های اجرایی استان سمنان در رتق و فتق مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان می بایست در اجرای مصوبات اهتمام ویژه داشته باشند تا در نهایت شاهد رفع موانع و مشکلات بخش تولید باشیم.

فراهم آوردن بازار برای تولیدات در دستور کار

استاندار سمنان همچنین خطاب به اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان، گفت: با واحدهایی که مشکلات زیربنایی دارند نهایت تعامل و همکاری لازم انجام گیرد تا در امر رفع موانع تولید استان تسهیل و تسریع صورت پذیرد.

خباز با اشاره به لزوم فراهم آوردن بازار برای تولیدات داخلی استان سمنان، بیان داشت: امروزه فراهم آوردن بازار برای تولیدات در زمره اولویت ها ما باید باشد.

وی افزود: بازار مصرف برای واحدهای تولیدی می بایست به گونه ای فراهم شود که واحدها با فروش تولیدات خود بتوانند معوقات خود را پرداخت کرده و در این زمینه به مشکل برنخورند.

مشکلات ۹واحد تولیدی سمنان بررسی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این نشست، با اشاره به بررسی مشکلات ۹ واحد تولیدی در استان، گفت: کارگروه رفع موانع تولید در دهمین نشست خود طی سال۹۴، مشکلات این واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار می دهد که امیدواریم بتوانیم با هم افزایی اعضا و بخش های مختلف اقتصادی استان، موانع این واحدها را نیز تاحد امکان مرتفع سازیم.

بهروز اسودی عمده ترین مسایل و مشکلات مطرح شده توسط واحدهای تولیدی صنعتی، مربوط به امور مالیات، تأمین اجتماعی و امور زیربنایی است که ما در کارگروه رفع موانع تولید معتقدیم می توان با هم افزایی و تعامل هرچه بیشتر اعضاء، این مشکلات را تا حد امکان مرتفع ساخت.

وی افزود: امروز می توان با بررسی موانع تولید در این کارگروه و همچنین هم فکری همه اعضاء در نهایت به گونه ای عمل کرد که روزی شاهد رفع بخش عمده ای از مشکلات و موانع تولید باشیم.

بازدید رئیس و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از دو واحد تولیدی، صنعتی در راستای مصوبات و اهداف کارگروه از برنامه های ویژه دهمین کارگروه رفع موانع تولید استان بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا