بهترین روش خرید و فروش خودرو

بهترین روش خرید و فروش خودرو

خرید و فروش خودرو از دیرباز دغدغه ای خاص بود که با بهترین قیمت بخریم و با بهترین قیمت نیز بفروشیم! پیدا کردن خریدار و فروشنده مناسب کاری بس ناجوانمردانه سخت است .

مسلما هر چه تعداد خریدار و فروشنده بیشتر باشد انتخاب بهتر و دقیقتری خواهیم داشت .در گذشته با سپردن خودرویمان به بنگاه ها اقدام به فروش میکردیم و یا آگهی های روزنامه را باز میکردیم و شروع  به زنگ زدن آگهی های منتخبمان میکردیم. سوال ها معمولآ بدین شرح بود : قیمت چند ؟ رنگ شدگی داره؟ بیمه تا کی داره؟ این دست سوال و جواب ها باید تکرار میشد که شاید مورد مناسبی را بهش میرسیدیم...
الان کمی اوضاع خرید و فروش خودرو فرق کرده و با آمدن سایت های خرید و فروش خودرو این مهم راحت تر شده است. خرید خودرو برای خریداران ساده تر شده که با تنوع بسیار زیادی از خودروها خریدی هوشمندانه تر خواهند داشت و فروشندگان برای فروش خودرو با توجه به پیشنهادات متنوع خریداران انتخاب مناسبی کرده و با قیمت مد نظر خود می فروشند.تعداد زیاد هر دو قشر در وب سایت های تخصصی خرید و فروش خودرو مهر تاییدی بر این مهم است.امروز به معرفی یکی از برترین سایت های خرید و فروش خودرو می پردازیم.

 

 
وب سایت پردیس خودرو : ایده اولیه آن به سال 91 بازمی گردد .در سال 93 پس از مطالعات کارشناسی و تحلیل بازار خودرو شروع به فعالیت جدی و رسمی کرد و فاز اول کاری خود را در آذر 93 آغاز کرد . پس از گذشت تقریبآ یک سال در آذر 94 لباس جدیدی را به تن کرد و امکانات جدیدتری را رونمایی کرد.
 استراتژی پردیس خودرو با توجه به سرعت روز افزون تکنولوژی و تجارت الکترونیک ایجاد بستری مناسب، ساده به همراه امکانات پیشرفته  برای خریداران و فروشندگان خودرو است.

 

 
پردیس خودرو امکانات بسیار زیادی علاوه بر موضوع خرید و فروش خودرو برای علاقمندان دنیای خودرو فراهم کرده که بتوانند نیاز خود را در آن رفع کنند که به شرح بخش هایی از امکانات پردیس خودرو میپردازیم :
کمک کن چی بخرم ؟
پردیس خودرو با طرح چند سوال ساده به شما بهترین خودرویی که مناسب شرایط شما باشد معرفی میکند.این معرفی دقیقآ با توجه به معیارهایی است که مطمئنا در خرید ماشین مورد نظرتان ممکن است برایتان ایجاد شود از بودجه آن گرفته تا میزان مصرف سوخت...
خودرو من چند می ارزه؟
قیمت گذاری خودرو کار کارشناسی شده ای هست که کمک شایانی هم به خریداران هم به فروشندگان خودرو میکند که آمار درستی از قیمت خودرو آن هم بروز داشته باشند که چه خواستند بخرند و چه خواستند بفروشند با اطلاع دقیق تری این مهم را انجام دهند.
اخبار خودرو
اطلاع از اخبار روز داخل و خارج از کشور برای علاقمندان این صنعت همیشه مهم بوده که دائم دنبال بروزترین خبرها بوده و هستند. پردیس خودرو با اطلاع از این نیاز روزانه خبرهای مهم دنیای خودرو را انتشار خواهد کرد.
مجله ماشین
نقد و بررسی خودرو ، مقایسه خودرو ، معرفی خودروهای جدید ، پوشش نمایشگاه های روز خودرو ، نکات آموزشی و هزاران موضوعی که کارشناسان در تحریریه پردیس خودرو قلم می زنند و آن را به معرض نمایش و خواندن میگذارند.
و بسیاری از امکانات دیگر چه در وب سایت و چه در اپلیکیشن پردیس خودرو.

منتظر خبرهای جدید و فازهای بعدی پردیس خودرو باشید ...

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا