فولاد خرم آباد موقتا تعطیل شد/ بیکاری ۳۰ کارگر شاغل

فولاد خرم آباد موقتا تعطیل شد/ بیکاری ۳۰ کارگر شاغل

دنیای معدن - در پی ادامه بحران مالی در کارخانه فولاد خرم آباد در استان لرستان، فعالیت این واحد صنعتی متوقف شد و حدود ۳۰کارگر باقی مانده این واحد نیز بیکار شدند.

در این واحد تولیدی گزارش کردند، مجتمع فولاد خرم آباد که در زمینه ساخت و تولید انواع میلگرد در شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد فعالیت دارد به دلیل آنچه که از سوی کارفرما کمبود مواد اولیه تولید و بحران در منابع مالی عنوان می شود، موقتا از از یک ماه پیش تعطیل اعلام شده وحدود ۳۰ کارگرشاغل در این واحد تولیدی با ۷ ماه معوقات مزدی هم اکنون بیکار شده اند.

به گفته آنان پیش از این نیز حدود ۵۰نفر از مجموع ۸۰کارگر این کارخانه در فاصله زمانی یک سال گذشته پس از اتمام قراردادهای کاریشان اخراج شده بودند.

بنابر اظهارات کارگران کارخانه فولاد خرم آباد، این واحد صنعتی دارای تولید و بازار فروش خوبی بود و سالانه ۲۴ هزار تن میلگرد تولید می کرد اما از یکسال قبل با نامناسب شدن شرایط تولید به تدریج در پرداخت مزد کارگران وقفه ایجاد شده و در نهایت با آغاز تعدیل های کارگران کارخانه متوقف شد.

کارگران اخراجی می گویند، هم اکنون برای پیگیری مطالبات صنفی خود به اداره کار خرم آباد شکایت کرده ایم وپرونده های دادخواست ما کارگران در دست پی گیری است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا