تسنیم خبر می‌دهد

اولتیماتوم ۱۰ روزه عمران پرند برای تحویل مسکن مهر کیسون

اولتیماتوم ۱۰ روزه عمران پرند برای تحویل مسکن مهر کیسون

شرکت عمران شهر جدید پرند در اطلاعیه‌ای "فوری" از متقاضیان مسکن مهر پروژه کیسون خواست حداکثر ظرف ۱۰ روز کاری نسبت به انجام مراحل اداری درخصوص تحویل قطعی واحد اقدام کنند، در غیر اینصورت واحدهای متقاضیان با متقاضیان خوش‌حساب جابجا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، به فاصله 48 ساعت پس از انتشار خبر "فراخوان مسکن مهر کیسون" شرکت عمران پرند طی دو اطلاعیه‌ از متقاضیان این پروژه خواست نسبت به تحویل واحدهای آماده خود اقدام کنند.

در یکی از اطلاعیه‌ها این شرکت آمده است؛ « به اطلاع متقاضیان محترم پروژه کیسون زون 4 و بلوک‌های 31 تا 42 زون 5 که تاکنون نسبت به تحویل قطعی واحدهای خود اقدامی صورت نداده اند می‌رساند، نظر به آماده بودن واحدهای این پروژه و اطلاع رسانی های مکرر از طریق پیامک، لازم است حداکثر ظرف 10 روز کاری نسبت به انجام مراحل اداری درخصوص تحویل قطعی واحد اقدام فرمایند.

بدیهی است در صورت عدم مراجعه برابر تبصره 3 ماده 4 قرارداد، نسبت به جابجایی واحدهای متقاضیان مذکور با متقاضیانی که سهم آورده و مراحل اداری خود را تکمیل کرده اند، اقدام خواهد گردید ولیکن حق و حقوق تمامی متقاضیان نزد شرکت عمران محفوظ خواهد ماند.»

شرکت عمران شهر جدید پرند در اطلاعیه‌ای دیگر خطاب به متقاضان زون 5 کیسون تاکید کرده است؛ «به اطلاع متقاضیان محترم پروژه کیسون (زون 5) میرساند، با عنایت به آماده بودن بلوک‌های 19 تا 30 این پروژه، لازم است ظرف 20 روز کاری نسبت به انجام امور اداری و تکمیل سهم آورده خود جهت تحویل قطعی واحد به کارگزاری مسکن مهر (سالن 3) مراجعه نمایند.

شایان ذکر است در غیر اینصورت هرگونه مسئولیتی ناشی از عدم مراجعه و تکمیل سهم آورده برعهده متقاضیان مورد نظرخواهد بود.»

به گزارش تسنیم دو روز پیش طاهری مدیرعامل شرکت عمران پرند فراخوان تحویل مسکن مهر کیسون از فراخوان تحویل واحدهای مسکن مهر کیسون این شهر خبر داده و به تسنیم گفته بود:‌ دستگاه های خدمات رسان پای کار آمده اند و شرکت آب و فاضلاب کنتور آب واحدها را داده است.

وی افزود: 16 هزار و 80 واحد مسکن مهر کیسون در شهر پرند در حال ساخت است که از این تعداد تاکنون 1200 واحد تحویل شده است.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون برای واگذاری 480 واحد فراخوان داده‌ایمٰ که متقاضیان برای تحویل آن باید اقدام کنند بیان کرد:‌ بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 5000 واحد مسکن مهر کیسون از سوی سازندگان به شرکت عمران پرند تحویل می شود.

وی با تاکید بر این‌که ابنیه این واحدها کامل است تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان پای کار آمده اند و شرکت آب و فاضلاب کنتور آب واحدها را داده است. برای کنتورهای برق هم تفاهم کرده‌ایم، چون آمپر کنتورها از 25 به 32 تبدیل شده است مابه التفاوت آنرا پرداخت کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت عمران پرند تاکید کرد:‌ برق منطقه ای تهران به مرور در حال تامین کنتورهاست و نصب کنتورها به مرور در حال انجام است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا