در گفت‌وگو با ایسنا عنوان شد

راه‌اندازی خطوط کشتیرانی پاکستان و عراق به ایران

راه‌اندازی خطوط کشتیرانی پاکستان و عراق به ایران

مدیر عامل کشتیرانی والفجر از راه‌اندازی خطوط جدید کشتیرانی پاکستان و عراق به بنادر ایران بعد از لغو تحریم‌ها خبر داد.

منصور اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این‌که بعد از‌ برداشته شدن تحریم ها برنامه‌های زیادی برای انجام داریم، گفت: رایزنی‌هایی در زمینه‌ راه‌اندازی خطوط جدید کشتیرانی انجام دادیم و براساس نیاز و راه اندازی مسیر‌های جدید باید کشتی هایی خریداری شوند؛ به عنوان مثال مسیر بصره به خلیج فارس مسیر خاصی است که هر کشتی به دلایل عمق آن و عوامل دیگر نمی‌تواند در آن تردد کند؛ بنابراین برنامه خرید کشتی‌های ویژه ای را نیز در حال انجام داریم.

وی در عین حال بیان کرد: مسیرهایی قدیمی مثل بوشهر به قطر به دلایل تحریم قطع شده بود که امیدواریم بعد از تحریم همه این ارتباطات برقرار و مسیرهای قدیمی دوباره احیاء شود.

اسلامی با بیان این‌که در حوزه حمل مسافر در برنامه داریم که به بیرون از حوزه خلیج فارس نیز بتوانیم ارائه‌ سرویس داشته باشیم، عنوان کرد: امیدواریم با توسعه ناوگان جدید بتوانیم سرویس‌هایمان را در حوزه خلیج فارس افزایش دهیم. همچنین در زمینه کشتی‌های کانتینربر به بیرون از حوزه خلیج فارس برنامه هایی داریم.

مدیر عامل کشتیرانی والفجر همچنین با بیان این‌که بعد از تحریم‌ها قرار است ناوگان جدیدی به ناوگان قدیمی اضافه شوند، گفت: اولویت های خود را برای برنامه پنج ساله مدون کردیم و توسعه ناوگان و خریداری کشتی‌های جدید از جمله برنامه های مهم محسوب می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که بعد از لغو تحریم ها بتوانیم سرویس‌های کیفی‌ تری را ارائه دهیم و در حوزه‌های مختلف با افزایش تعداد مسیرها فعالیت‌مان را گسترش دهیم.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا