مدیر عامل پست خبر داد

کاهش تصدی‌گری و ایجاد اشتغال در پست با تأکید مقامات دولتی

کاهش تصدی‌گری و ایجاد اشتغال در پست با تأکید مقامات دولتی

مدیرعامل شرکت پست با بیان اینکه پست در کنار دولت برای کاهش تصدی‌گری تلاش می‌کند، گفت: در جهت ایجاد اشتغال و توسعه کسب‌و‌کار با بخش خصوصی مشارکت گسترده‌ای ایجاد کردیم.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، حسین مهری با اشاره به اهمیت پیوند فناوری اطلاعات و پست اظهار کرد: شرکت پست می‌تواند در هوشمندسازی، ساده‌سازی و بخش کاهش هزینه‌ها نقش اساسی داشته باشد و این موضوع نیز یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت فعلی است.

وی با بیان  خدمات مختلف پستی و گسترش روزافزون آنها خاطر نشان کرد: شرکت پست در بخش الکترونیک فعالیت‌های متعددی داشته است که استفاده از این خدمات توسط افراد جامعه می‌تواند موجب کاهش ترددها، کاهش هزینه‌ها و از همه مهم‌تر کاهش آلودگی‌ها در شهر شود.

او همچنین افزود: پست در زیرساخت دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک نقش مهمی ایفا می‌‌کند که این موضوع به دلیل وجود شبکه گسترده پست در سراسر کشور است، این مسئله موجب تسریع در تشکیل دولت الکترونیک نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پست در ارتباط با نقش این بخش در حوزه ایجاد اشتغال در کشور گفت: در دولت فعلی تاکید مقامات بر این است که کار تصدی‌گری از بین برود و دولت ایجاد اشتغال کند که شرکت پست نیز همواره در این راه در کنار دولت گام برداشته است.

وی با اشاره به خدمات شهروندی پست ابراز کرد: در این بخش تاکنون با چهل هزار پیک موتوری و صنف آنها از طرف بخش خصوصی مذاکره و توافق انجام شد و همچنین در کنار آن با بیست هزار وانت بار از طرف اتحادیه مربوطه مذاکره و توافق نیز صورت گرفت تا پست علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در حمل‌و‌نقل شهرها، فراهم‌آور اشتغال در کشور باشد.

او در پایان متذکر شد: فعالیت‌های پست در بخش اشتغال‌زایی به این زمان و مکان‌ها ختم نمی‌شود بلکه در نمونه فعالیت‌های دیگر شرکت پست سعی کردیم تا با واگذاری دفاتر خدمات روستایی بتوانیم در جهت اهداف دولت بار سنگینی را از دوش دولت با ورود بخش خصوصی برداریم.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا