انتقاد از کاهش یکباره ۴ میلیون‌ تومانی وام‌ کالا

انتقاد از کاهش یکباره ۴ میلیون‌ تومانی وام‌ کالا

سخنگوی انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی با بیان اینکه از دولت باید پرسید، "چرا سه ماه است مشکلات متعددی را برسر تولید وارد کرده‌ است؟" گفت: واحدهای تولیدی در این مدت ضربه‌های زیادی را متحمل شده‌اند.

به گزارش نامه نیوز، حمیدرضا غزنوی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه بخشنامه امروز بانک مرکزی نشان داد، وام خرید کالا با کارت اعتباری در نهایت 6 میلیون تومان است، اظهار داشت: بانک مرکزی از سه ماه پیش سقف کارت اعتباری را 10 میلیون تومان اعلام کرد اما از همان روز تاکنون موضع‌گیری‌های مختلفی را در این رابطه اعلام کرد.

وی با بیان اینکه از همان روزهای نخست اختصاص کارت اعتباری خرید کالا، رکود تولید تشدید شده است، افزود: واحدهای تولیدی در این مدت ضربه‌های زیادی را متحمل شده‌اند، چرا دولت با قوانین بدون ثبات به‌جای حمایت فقط مشکلات واحدهای تولیدی را بیشتر می‌کند؟

سخنگوی انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی با انتقاد از اینکه باید از دولت پرسید "چرا سه ماه است مشکلات متعددی را بر سر تولید وارد کرده‌ است؟" گفت: قرار بود دولت این رکود و تورم را از سطح واحدهای تولیدی برطرف کند اما نه‌تنها این اقدام صورت نگرفته بلکه بخشنامه‌ها و قوانین متعدد و متناقض باعث شده تا بلاتکلیفی مردم و تولیدکنندگان بیشتر از گذشته شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا